El Terrassa Futbol Club, que des del 1906 representa esportivament la ciutat de Terrassa i sedueix cada vegada més seguidors, està de bona nova. Seguint una tradició poliesportiva que el converteix en el primer club de la comarca, el tercer club de Catalunya, un dels deu millors d'Espanya i un dels trenta millors d'Europa en palmarès (encapçalat pels títols), el Terrassa FC reforça les seccions i assegura un present i un futur farcit d'èxits, que se sumen i se sumaran als assolits en èpoques pretèrites.
Així, el Terrassa FC acumula màxims títols mundials (futbol platja), europeus (futbol platja i boxa), estatals (hoquei herba masculí, hoquei herba femení, hoquei sala masculí, hoquei sala femení, atletisme, boxa, ciclisme, escacs, futbol platja, eSports...) i catalans (futbol, futbol femení, futbol platja, futbol sala, atletisme, boxa, ciclisme, escacs, gimnàstica, handbol, tennis taula, tir al plat...). En futbol, el Terrassa FC, amb 4 Copes Catalunya (màxim títol català) i 4 Campionats de Catalunya sub-23, és el tercer club de Catalunya en palmarès (els títols són el criteri científicament més important).
A més, el Terrassa FC ha disputat les màximes competicions internacionals (futbol platja, boxa, hoquei herba, atletisme) i estatals (futbol femení, futbol platja, futbol americà, hoquei herba masculí, hoquei herba femení, hoquei sala masculí, hoquei sala femení, hoquei sobre patins, atletisme, boxa, ciclisme, escacs...).
Aquest espectacular bagatge històric del Terrassa FC s'està revivint gràcies a les seccions (mitjançant diversos tipus d'acords) de futbol femení, futbol sala masculí i femení, futbol americà o boxa (amb el Trofeu internacional Boxam ja a les vitrines el 2025), entre d'altres. Gràcies a aquest procés, creix la base social terrassista i el club reforça el tradicional lideratge esportiu a la ciutat.
Des de la perspectiva del màrqueting, ¿quines idees poden ajudar a explotar aquesta diversitat de modalitats esportives del Terrassa FC? ¿Quines activitats es podrien dur a terme per visibilitzar esports considerats minoritaris? ¿Quines estratègies creuades permetrien optimitzar la satisfacció del socis i dels esportistes de les diverses seccions? Us escoltem!
El Terrassa Futbol Club és una gran entitat, líder del Vallès Occidental i una de les millors del món. És per això que cal aprofitar l'avantatge que suposen les seccions per conrear més activitats amb els socis dels esports minoritaris i generar un vincle profund amb el club. Amunt, Terrassa FC!
ResponderEliminar¡Vamos, Terrassa FC, vamos!
ResponderEliminarEl Terrassa FC és una entitat espectacular, amb un palmarès impressionant que és l'enveja dels altres clubs. De fet, guanyem (arrasem) els rivals comarcals en futbol (quatre Copes Catalunya màxim títol: som l'únic club de la comarca que ha conquerit aquest títol) i en el còmput dels altres esports, i som dels millors d'Espanya i internacionalment. Amb més seccions, augmentarà la llegenda d'un Terrassa FC colossal.
ResponderEliminarEl Terrassa FC ha de treure profit de la seva gran història a partir d'idees de màrqueting com la celebració de les efemèrides dels grans títols assolits. Som la tercera ciutat de Catalunya en habitants i les vintena d'Espanya, de forma que el futur serà resplendent. Sempre Terrassa FC!!!
ResponderEliminarAmunt, Terrassa FC!!!
ResponderEliminarVisibilitat i posicionament de marca
ResponderEliminarCampanya “Som Terrassa, Som Poliesportius”
Una campanya audiovisual i digital per destacar la pluralitat esportiva del club. Es proposa crear vídeos curts on esportistes de diferents disciplines apareguin amb el lema “Jo també sóc Terrassa FC”. Aquesta iniciativa enfortiria la identitat comuna i transmetria un missatge d’unitat, esforç i excel·lència.
Setmana dels Esports Terrassistes
Una setmana temàtica dedicada a les diverses seccions del club. Cada dia es podria centrar en un esport diferent, amb activitats, demostracions, tallers i jornades de portes obertes. L’esdeveniment podria culminar amb un “Festival de la Grandesa Poliesportiva” al camp principal, amb exhibicions, música, convidats i venda de marxandatge especial.
El Títol de la Setmana
A les xarxes socials i al web oficial, cada setmana es podria destacar un èxit històric o actual d’una secció concreta, amb vídeos breus dels protagonistes. Aquesta iniciativa reforçaria la memòria col·lectiva i el sentiment d’orgull envers totes les disciplines.