El Terrassa Futbol Club, que des del 1906 representa esportivament la ciutat de Terrassa i sedueix cada vegada més seguidors, està de bona nova. Seguint una tradició poliesportiva que el converteix en el primer club de la comarca, el tercer club de Catalunya, un dels deu millors d'Espanya i un dels trenta millors d'Europa en palmarès (encapçalat pels títols), el Terrassa FC reforça les seccions i assegura un present i un futur farcit d'èxits, que se sumen i se sumaran als assolits en èpoques pretèrites.
Així, el Terrassa FC acumula màxims títols mundials (futbol platja), europeus (futbol platja i boxa), estatals (hoquei herba masculí, hoquei herba femení, hoquei sala masculí, hoquei sala femení, atletisme, boxa, ciclisme, escacs, futbol platja, eSports...) i catalans (futbol, futbol femení, futbol platja, futbol sala, atletisme, boxa, ciclisme, escacs, gimnàstica, handbol, tennis taula, tir al plat...). En futbol, el Terrassa FC, amb 4 Copes Catalunya (màxim títol català) i 4 Campionats de Catalunya sub-23, és el tercer club de Catalunya en palmarès (els títols són el criteri científicament més important).
A més, el Terrassa FC ha disputat les màximes competicions internacionals (futbol platja, boxa, hoquei herba, atletisme) i estatals (futbol femení, futbol platja, futbol americà, hoquei herba masculí, hoquei herba femení, hoquei sala masculí, hoquei sala femení, hoquei sobre patins, atletisme, boxa, ciclisme, escacs...).
Aquest espectacular bagatge històric del Terrassa FC s'està revivint gràcies a les seccions (mitjançant diversos tipus d'acords) de futbol femení, futbol sala masculí i femení, futbol americà o boxa (amb el Trofeu internacional Boxam ja a les vitrines el 2025), entre d'altres. Gràcies a aquest procés, creix la base social terrassista i el club reforça el tradicional lideratge esportiu a la ciutat.
Des de la perspectiva del màrqueting, ¿quines idees poden ajudar a explotar aquesta diversitat de modalitats esportives del Terrassa FC? ¿Quines activitats es podrien dur a terme per visibilitzar esports considerats minoritaris? ¿Quines estratègies creuades permetrien optimitzar la satisfacció del socis i dels esportistes de les diverses seccions? Us escoltem!
El Terrassa Futbol Club és una gran entitat, líder del Vallès Occidental i una de les millors del món. És per això que cal aprofitar l'avantatge que suposen les seccions per conrear més activitats amb els socis dels esports minoritaris i generar un vincle profund amb el club. Amunt, Terrassa FC!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Tània!!!!!
Eliminar¡Vamos, Terrassa FC, vamos!
ResponderEliminar¡Muchas gracias!
EliminarEl Terrassa FC és una entitat espectacular, amb un palmarès impressionant que és l'enveja dels altres clubs. De fet, guanyem (arrasem) els rivals comarcals en futbol (quatre Copes Catalunya màxim títol: som l'únic club de la comarca que ha conquerit aquest títol) i en el còmput dels altres esports, i som dels millors d'Espanya i internacionalment. Amb més seccions, augmentarà la llegenda d'un Terrassa FC colossal.
ResponderEliminarMoltes gràcies, terrassistes!!!!!
EliminarEl Terrassa FC ha de treure profit de la seva gran història a partir d'idees de màrqueting com la celebració de les efemèrides dels grans títols assolits. Som la tercera ciutat de Catalunya en habitants i les vintena d'Espanya, de forma que el futur serà resplendent. Sempre Terrassa FC!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Alícia!!!!!
EliminarAmunt, Terrassa FC!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies!!!!!
EliminarVisibilitat i posicionament de marca
ResponderEliminarCampanya “Som Terrassa, Som Poliesportius”
Una campanya audiovisual i digital per destacar la pluralitat esportiva del club. Es proposa crear vídeos curts on esportistes de diferents disciplines apareguin amb el lema “Jo també sóc Terrassa FC”. Aquesta iniciativa enfortiria la identitat comuna i transmetria un missatge d’unitat, esforç i excel·lència.
Setmana dels Esports Terrassistes
Una setmana temàtica dedicada a les diverses seccions del club. Cada dia es podria centrar en un esport diferent, amb activitats, demostracions, tallers i jornades de portes obertes. L’esdeveniment podria culminar amb un “Festival de la Grandesa Poliesportiva” al camp principal, amb exhibicions, música, convidats i venda de marxandatge especial.
El Títol de la Setmana
A les xarxes socials i al web oficial, cada setmana es podria destacar un èxit històric o actual d’una secció concreta, amb vídeos breus dels protagonistes. Aquesta iniciativa reforçaria la memòria col·lectiva i el sentiment d’orgull envers totes les disciplines.
Moltes gràcies, Alberto!!!!!
EliminarMolt bon article! La grandesa poliesportiva del Terrassa FC és un actiu únic i molt potent. Per aprofitar-la, seria interessant crear campanyes conjuntes entre seccions (entrades combinades, jornades de portes obertes, abonaments poliesportius), així com contingut audiovisual que expliqui les històries i títols de cada disciplina. També podrien impulsar dies temàtics al camp on seccions minoritàries es presentin al descans o facin demostracions, reforçant la visibilitat interna i el sentiment de club únic. Tot plegat ajudaria a enfortir la comunitat i atraure nous seguidors.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Gabriel!!!!!
EliminarMolt bona proposta! Reforçar la identitat poliesportiva del Terrassa FC és essencial per transmetre els seus valors i atraure nous públics. Una idea de màrqueting que podria ser interessant seria crear una campanya de “famílies terrassistes”, on pares, mares i fills que practiquin diferents esports dins del club expliquin la seva experiència. Això permetria humanitzar la marca, reforçar el vincle emocional i mostrar el club com un espai de creixement compartit. Una proposta molt inspiradora i que sens dubte serà tinguda en compte.
ResponderEliminarMoltes gràcies, José!!!!!
Eliminar¡Felicidades por las propuestas! ¡El Terrassa FC es un grande y siempre lo será!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Daniel!
EliminarEl Terrassa FC té un brillant palmarès, forjat en bona mesura, a més del futbol, gràcies a les seccions. Potenciar-les i extreure'n el màxim rendiment de màrqueting és la millor manera de fer ciutat.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Angie!!!!!
EliminarEl Terrassa FC pot potenciar la seva identitat poliesportiva amb la campanya “Una sola passió, molts esports”, jornades multiesportives, un abonament únic i accions digitals que connectin seccions. Així es dona visibilitat als esports minoritaris i es reforça la marca del club com a referent esportiu de Terrassa.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Natàlia!!!!!
EliminarEl Terrassa FC hauria d’aprofitar la seva varietat d’esports per fer campanyes conjuntes i donar més visibilitat als menys coneguts. Això ajudaria a reforçar la marca i atraure nous seguidors locals.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Lihem!!!!!
Eliminar¡Gran artículo! Sería genial aprovechar la polideportividad del Terrassa FC con una campaña tipo “TerrassaFC 365”, destacando cada sección del club y conectando mejor con socios y ciudad.
ResponderEliminarRut, Pol y Laura
¡Muchas gracias, Rut, Pol y Laura!
EliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarEns ha encantat llegir aquest article! Creiem que la visió poliesportiva del Terrassa FC és una gran oportunitat per reforçar la marca del club i connectar amb més públic. Una idea seria crear un “Abonament Poliesportiu” que permeti als socis gaudir d’activitats i partits de diferents seccions, fomentant així la fidelització i donant més visibilitat als esports menys coneguts dins del club.
ResponderEliminarA més, proposem impulsar una campanya digital “Històries de Grandesa”, on esportistes de totes les seccions expliquin la seva experiència amb el lema “Jo també sóc Terrassa FC”. Seria una manera emocional i moderna de transmetre la diversitat i l’orgull terrassista a les xarxes socials, reforçant la imatge del club com a referent esportiu i social de la ciutat.
I tot i que som de Sabadell… reconeixem que aquest esperit poliesportiu fa una mica d’enveja! 😅
Comentari del grup: Eric Rodríguez, Joan Miralles, Ricard París i Roc Díez — Euncet Business School
Moltes gràcies, Èric, Joan, Ricard i Roc!!!!!
EliminarEnhorabona per aquest gran article! El Terrassa Futbol Club té una gran varietat d’esports que cal posar en valor. Per aprofitar aquesta diversitat, es podria fer una campanya com “Som Terrassa, som poliesportius”, amb esportistes de diferents seccions mostrant la seva experiència i èxits. També seria útil organitzar esdeveniments oberts, com la Setmana de l’Esport Terrassista, i col·laborar amb escoles per donar visibilitat als esports minoritaris.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marta!!!!!
EliminarCrec que el Terrassa FC té un potencial brutal gràcies a la seva força poliesportiva. Tants títols i tantes seccions mereixen més visibilitat! Apostaria per jornades multiesportives obertes, continguts breus a xarxes explicant les fites de cada modalitat i un carnet que permeti als socis descobrir tots els esports del club. Amb un sol escut i moltes disciplines, el Terrassa FC pot créixer encara més i fer sentir orgull a tota la ciutat.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Judith!!!!!
EliminarMolt bon plantejament! La varietat esportiva del Terrassa FC és una oportunitat enorme per seguir connectant amb l’afició. Propostes senzilles com accions conjuntes entre seccions, petites promocions creuades o vídeos curts mostrant el dia a dia de cada esport poden donar molta vida al club. També estaria bé aprofitar els dies de partit per presentar seccions menys conegudes i fer-les més visibles. Tot plegat ajudaria a crear un ambient més unit i a sumar més gent al projecte terrassista.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Paula!!!!!
EliminarUna idea que podria reforçar molt la imatge poliesportiva del Terrassa FC seria crear una campanya anual anomenada ‘Terrassa FC 360’, on cada mes es destaqués una secció diferent amb continguts específics: mini documentals, entrevistes, reptes a xarxes i activitats obertes al públic. A més, es podria incorporar un ‘Passaport Terrassista’ que els aficionats poguessin segellar assistint a esdeveniments de diferents seccions, obtenint descomptes o regals quan el completin. Seria una manera efectiva de connectar l’afició amb tota la riquesa esportiva del club i donar visibilitat a disciplines menys conegudes.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marina!!!!!
EliminarMuy interesante! la verdad es que el Terrassa FC tiene un potencial enorme… no muchos clubes pueden presumir de tantas secciones activas. Si realizaran acciones conjuntas entre las secciones podrían unificar la imagen del club, y ayudaría a atraer más público y a dar visibilidad a deportes menos conocidos, demostrando que el Terrassa FC es mucho más que solo fútbol, que es algo que muchos creen.
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Tamara!
EliminarDe part de l'Alba Alberich, Helena Cano i Laia Vàzquez opine que el Terrassa FC no és només un club; és un símbol de ciutat, d’esforç i de talent local. Proposem una nova secció al blog dedicada a ‘Històries Vermelles’, on cada setmana expliquem la història d’un jugador, entrenador, aficionat o voluntari. Amb això humanitzem el club, apropem la comunitat i reforcem el vincle emocional.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Alba, Helena i Laia!!!!!
EliminarCampanya: “Sang i Gresca” – El Terrassa FC per dins
ResponderEliminar“Sang i Gresca” seria una minidocuserie pensada per apropar el Terrassa FC a la seva afició mostrant el costat més humà i autèntic del club. Cada capítol, d’uns 60–90 segons, presenta una història real: jugadors que combinen feina i futbol, joves de la base perseguint el seu somni o moments únics del dia de partit.
El contingut es grava amb un estil dinàmic i pròxim, ideal per a TikTok o Instagram Reels. També inclou fragments d’entrenadors i capitans, escenes de vestidor i rutines personals que fan que l’aficionat senti el club des de dins.
Els seguidors poden votar quin protagonista volen veure al següent episodi, fomentant la participació i la viralitat.
L’objectiu es crear connexió emocional, augmentar l’impacte digital i reforçar l’orgull egarenc. Una acció senzilla, econòmica i molt potent per fer créixer la comunitat.
Moltes gràcies, Kevin!!!!!
EliminarArticle molt interessant sobre el potencial poliesportiu del Terrassa FC. Hi ha molta oportunitat per créixer en màrqueting i donar visibilitat a totes les seccions. Gran reflexió!
ResponderEliminar— Leo Santana i Ainara Giorgi
Moltes gràcies, Leo i Ainara!!!!!
EliminarEl Terrassa FC té una força poliesportiva molt gran, i hi ha dues accions que podrien donar-li encara més visibilitat: impulsar la campanya “Un mes, un esport” per destacar cada secció amb continguts propis, i organitzar una gran Jornada Poliesportiva Terrassista on tothom pugui descobrir i provar totes les modalitats del club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Martina!!!!!
EliminarEl Terrassa FC és un club amb molta identitat, es podria aprofitar l'història del club per a fer una campanya nostàlgica mostrant fotos d'àntics exjugadors i membres de l'equip per a recordar moments histórics del club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marc!!!!!
EliminarImpressiona la gran diversitat i el palmarès del Terrassa FC. La combinació d’esports tradicionals i minoritaris obre moltes oportunitats per atraure socis i visibilitzar totes les seccions.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Nosheen!!!!!
EliminarEl Terrassa FC destaca per la seva història i els seus èxits en múltiples disciplines. Seria interessant veure com es poden potenciar els esports minoritaris per atraure més públic.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Nosheen!!!!!
EliminarLa varietat esportiva i els títols del Terrassa FC mostren un club amb molta força. Apostar per activitats creuades podria reforçar la connexió amb els socis i aficionats.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Nosheen!!!!!
EliminarEl Terrassa FC té una riquesa poliesportiva extraordinària que s’hauria d’aprofitar. Una idea seria crear la campanya “Terrassa FC: Un club, molts esports” per donar visibilitat a totes les seccions amb petites càpsules de vídeo i jornades obertes perquè els socis puguin descobrir esports minoritaris. També funcionaria una targeta de soci multiesport que permetés gaudir d’activitats de totes les seccions, reforçant el sentiment de pertinença. Tot plegat ajudaria a projectar el club com el gran referent esportiu de la ciutat!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Garance!!!!!
EliminarPer potenciar el Terrassa FC, proposaria campanyes destacant cada setmana una de les seves seccions esportives i organitzar jornades obertes perquè la ciutat conegui esports menys visibles. A més, crear avantatges creuats per als socis ajudaria a reforçar la unitat i donar més valor al club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marta!!!!!
EliminarPartit intens i ple de lluita. Potser no va arribar el gol, però el Terrassa FC va demostrar orgull i resistència. Aquest equip no es rendeix mai. Endavant, Terrassa!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Narjisse!!!!!
EliminarEl Terrassa FC té un potencial enorme gràcies a totes les seves seccions. Per donar-los més visibilitat, estaria bé impulsar la campanya “Descobreix el Terrassa FC”, amb vídeos curts presentant cada equip, petites anècdotes i els seus èxits principals. També funcionaria crear un calendari anual d’activitats obertes perquè la gent pugui provar diferents esports.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marina!!!!!
EliminarEl text m’ha fet adonar que el Terrassa FC és molt més poliesportiu del que imaginava. Impressiona veure tot el que ha aconseguit en tantes disciplines i com ara està recuperant aquest esperit amb les noves seccions.
ResponderEliminarDes del punt de vista del màrqueting, crec que aquesta diversitat és una oportunitat brutal per donar visibilitat a esports menys coneguts i reforçar la identitat del club. En general, el text em transmet la idea d’un club amb una història molt potent i amb molt de futur per davant.
Moltes gràcies, Clàudia!!!!!
EliminarMuy interesante. El Terrassa FC tiene un gran potencial y pocas entidades pueden presumir de tantas secciones activas. Si trabajaran más en conjunto, fortalecerían la imagen del club y darían visibilidad a deportes menos conocidos, mostrando que el Terrassa FC es mucho más que solo fútbol.
ResponderEliminarEstoy de acuerdo!
Eliminar¡Muchas gracias, Carla y Pau!
EliminarEl Terrassa FC disposa d’una riquesa poliesportiva excepcional, fruit d’anys d’èxits en moltes disciplines diferents. Potenciar aquesta diversitat com a eix de comunicació i màrqueting ajudaria a reforçar la identitat del club, donar més visibilitat a totes les seves seccions i enfortir el vincle amb la ciutat. El futur del Terrassa passa per mostrar que és molt més que futbol: és un patrimoni esportiu complet que cal posar en valor.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Pau!!!!
EliminarEl Terrassa FC té un potencial brutal com a club poliesportiu. Una idea seria fer més activitats entre seccions per donar visibilitat als esports minoritaris i fer créixer la comunitat. Crec que ajudaria molt a unir el club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Ferran!!!!!
EliminarSeria interessant fer un sopar contjunt de tots els integrants del club, de les diferents seccions. Fer activitats en les que la gent s'hagués de barrejar amb altres persones del club que mai s'han parlat. D'aquesta manera es crearien lligams dins del club, i l'esperit com a entitat seria més forta i real. Com el Vallès no hi ha res!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Roger!!!!!
EliminarExcel·lent article per recordar que el Terrassa FC és un autèntic referent poliesportiu. El club té un potencial enorme per aprofitar aquesta diversitat, sobretot si es treballa un màrqueting que expliqui millor les seves seccions i els seus èxits.
ResponderEliminarUna idea interessant podria ser crear un “Passaport Poliesportiu”, on aficionats i socis acumulin punts per assistir a diferents modalitats, amb recompenses i experiències exclusives. Seria una manera senzilla de donar visibilitat als esports menys mediàtics i reforçar el sentiment de comunitat.
Gran feina posant en valor aquest patrimoni esportiu!
Moltes gràcies, Aina!!!!!
EliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarimpulsar la campanya “Un Terrassa, mil talents”, amb vídeos curts i cartells destacant esportistes de cada secció i els seus èxits per apropar-los al públic. Aquesta estratègia humanitza el club, dona visibilitat als esports minoritaris i reforça la percepció del Terrassa FC com a referent poliesportiu.
ResponderEliminarAlexander Arias
Moltes gràcies, Alexander!!!!!
EliminarPenso que una bona idea de màrqueting per reforçar la grandesa poliesportiva del Terrassa FC seria crear la campanya “Terrassa FC: Un club, mil esports”. La idea és aprofitar la diversitat de seccions per generar contingut creuat i donar visibilitat als esports més minoritaris.
ResponderEliminarEs podrien organitzar setmanes temàtiques on cada secció tingui protagonisme amb reptes, vídeos curts, explicacions de curiositats i jornades de portes obertes. També proposo crear un abonament combinat que permeti als socis assistir a diferents modalitats al llarg del mes, facilitant que coneguin totes les seccions del club.
Finalment, activitats conjuntes com clínics i entrenaments mixtos entre esportistes de diferents disciplines ajudarien a reforçar la identitat poliesportiva i a connectar més la comunitat terrassista.
Moltes gràcies, Alba!!!!!
EliminarEl Terrassa FC podria impulsar la campanya “Un esport, una història”, una sèrie de vídeos breus i publicacions on cada setmana es presenta una secció del club —hoquei, boxa, escacs, futbol femení, futbol americà, eSports, etc.— explicant el seu origen, els seus títols i una curiositat destacada. Cada episodi seria narrat per un jugador o entrenadora de l’equip, donant un toc personal i proper.
ResponderEliminarLa campanya es compartiria a xarxes socials, pantalles del camp i la web del club. L’objectiu és donar visibilitat a esports minoritaris, potenciar l’orgull de pertinença i mostrar la magnitud real del palmarès poliesportiu. A més, al final de cada vídeo es podria afegir un senzill “Apunta’t i prova un entrenament gratis”, per captar nous esportistes i socis.
Moltes gràcies, Marina!!!!!
EliminarImpresiona la magnitud del palmarés del Terrassa FC a lo largo de tantas disciplinas. Esta visión polideportiva no solo fortalece la identidad del club, sino que también lo posiciona como un referente único en Cataluña y en Europa. ¡Un ejemplo claro de cómo la diversificación deportiva puede generar grandeza!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Anna!
EliminarEl enfoque en estrategias de marketing es clave para aprovechar este enorme potencial. Trabajar la marca global del Terrassa FC, destacando sus éxitos históricos y actuales en múltiples deportes, puede atraer a nuevos aficionados y reforzar el sentimiento de pertenencia entre sus seguidores.
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Llum!
EliminarDar visibilidad a los deportes minoritarios es una oportunidad enorme. Actividades como jornadas abiertas, contenidos audiovisuales en redes sociales o eventos conjuntos entre secciones pueden ayudar a que más gente descubra el valor de disciplinas menos mediáticas pero igual de exitosas para el club.
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Iván!
EliminarEl Terrassa FC destaca per una riquesa poliesportiva que sovint passa desapercebuda, però que representa un dels seus grans valors. El club compta amb nombroses seccions actives i una trajectòria d’èxits en disciplines molt diferents, fet que li dona un potencial enorme tant a nivell esportiu com comunicatiu. Treballar totes aquestes seccions de manera més conjunta podria reforçar la identitat global del Terrassa FC i donar una visibilitat imprescindible als esports menys coneguts. Des del punt de vista del màrqueting, aquesta diversitat obre la porta a accions molt potents: una campanya com “Descobreix el Terrassa FC”, amb vídeos breus presentant cada equip i les seves anècdotes; un calendari anual d’activitats obertes perquè la ciutadania pugui provar diferents esports; o iniciatives interseccions que ajudin a crear comunitat i posar en valor l’esperit poliesportiu. En definitiva, el Terrassa FC és molt més que futbol. És un patrimoni esportiu complet, amb història, identitat i futur, que mereix ser comunicat i projectat perquè tota la ciutat en pugui ser partícip.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Raül!!!!!
EliminarCrear iniciativas conjuntas como abonos multideporte, campañas unificadas de identidad terrassenca, clínicas y actividades formativas entre disciplinas, o eventos donde varias secciones compartan protagonismo. Reforzaría la sensación de pertenencia y haría que socios y deportistas vivan el club como una única comunidad polideportiva, cohesionada y potente.
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Ivette!
Eliminarl Terrassa FC és una màquina multiesportiva i ho ha d’aprofitar fent més events i visibilitat perquè tothom vegi que tenen títols .
ResponderEliminarMoltes gràcies!!!!!
EliminarEl Terrassa FC és una màquina multiesportiva i ho ha d’aprofitar fent més events i visibilitat perquè tothom vegi que tenen títols .
ResponderEliminarMoltes gràcies, Nayara!!!!!
EliminarEl Terrassa FC té una oportunitat molt forta de màrqueting gràcies al seu palmarès i a la varietat d’esports que ofereix. Per aprofitar-ho, el club podria crear una marca única multiesport que doni visibilitat a totes les seccions i reforci la idea que el Terrassa és més que futbol.
ResponderEliminarPer fer créixer els esports minoritaris, funcionarien accions simples com exhibicions abans dels partits de futbol, vídeos curts a xarxes mostrant esportistes de diferents seccions o jornades obertes perquè la gent els pugui provar.
A nivell d’estratègies creuades, seria útil oferir descomptes o entrades combinades entre seccions (per exemple, socis de futbol que puguin veure boxa o hoquei més barat). Això ajudaria a crear més sentiment de club i a repartir millor l’atenció entre tots els esports.
En conjunt, el Terrassa FC pot convertir la seva diversitat esportiva en un avantatge clar si comunica de manera unitària i apropa al públic cada secció d’una forma senzilla i visual.
Moltes gràcies, Màxim!!!!!
EliminarEl Terrassa FC pot potenciar la seva força multiesportiva amb una campanya que visibilitzi totes les seccions, un esdeveniment anual al centre de la ciutat per mostrar esports minoritaris i un abonament multiesport per fidelitzar aficionats. Aquestes accions reforçarien la marca i ampliarien la base social del club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Héctor!!!!!
EliminarDestaca de manera senzilla com el Terrassa FC té un paper important en diversos esports i en la vida esportiva de la ciutat.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Paula!!!!!
EliminarJo desenvoluparia un paquet exclusiu per als socis que inclogués avantatges en totes les seccions del club. Descomptes, entrades, activitats úniques... i fins i tot una vivència d'un any per a explorar les seccions des d'endins. Així mateix, això faria que els socis s'involucressin més en el club i no únicament pel futbol. És una manera fàcil d'aconseguir que les persones se sentin més "integrades al Terrassa FC".
ResponderEliminarMoltes gràcies, Janna!!!!!
EliminarUna altra idea per proposar al club és fer “street marketing” o “màrqueting de guerrilla”. És una proposta diferent, però que podria captar molts seguidors a les xarxes i molta més gent podria conèixer i ser “supporter” del club. La idea seria sortir al carrer a cridar l’atenció a la població, enviant un missatge que arribi personalment a cadascú. L’objectiu d’aquest tipus de màrqueting és sorprendre, innovar, transformar, provocar…
ResponderEliminarMoltes gràcies, Mariona!!!!!
EliminarDes del meu punt de vista, el Terrassa FC hauria d'aprofitar més l'entitat que representa i la importància que té el club. Tenen molts títols i gairebé ningú se n'adona! Cada setmana, es podria realitzar una campanya forta en les xarxes socials que mostri un esport diferent del club. Vídeos breus, música genial, imatges d'arxiu i esportistes narrant coses interessants. Que la gent sàpiga que el Terrassa FC no és només futbol, sinó també una supermulti esportiva. Seria una imatge brutal.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Arlet!!!!!
EliminarM’ha agradat molt l’article perquè reflecteix perfectament la identitat única del Terrassa FC. Crec que el club pot aprofitar aquesta força fent més campanyes que expliquin la seva història, la part poliesportiva i el vincle amb la ciutat. Accions com vídeos amb moments històrics, activitats familiars o reptes a xarxes ajudarien a reforçar la comunitat i a apropar encara més el club a l’afició.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Aleix!!!!!
EliminarEl Terrassa FC compta amb una història fascinant i moltes anècdotes que, si es relaten de manera adequada, poden ser molt captivadores. Jo faria curts documentals en format d'Instagram/*TikTok que descriguin moments icònics, campionats mundials, anècdotes dels atletes... coses breus, emotives i fàcils de compartir. Aquesta classe de contingut és excel·lent entre els joves i seria molt útil per a establir una connexió amb el club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Anna!!!!!
EliminarL’article mostra molt bé la grandesa i trajectòria del Terrassa FC. Crec que el club podria potenciar encara més aquest llegat amb iniciatives de màrqueting que expliquin la seva història centenària i la seva dimensió poliesportiva. Campanyes amb jugadors mítics, contingut digital sobre moments clau i activitats obertes a la ciutat ajudarien a reforçar el sentiment d’orgull terrassenc.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Biel!!!!!
EliminarLlegint l’article es veu clar que el Terrassa FC és molt més que un club: és història, ciutat i tradició esportiva. Seria molt potent impulsar campanyes que reforcin aquest orgull, amb més presència digital, històries del passat i activitats que facin participar l’afició. Un club amb un llegat així té un potencial enorme per seguir creixent.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Joan!!!!!
EliminarL’article transmet perfectament el valor i la identitat del Terrassa FC. Crec que el club podria aprofitar aquest relat tan potent amb més accions de màrqueting que ho facin visible: petites càpsules de vídeo sobre la seva història, iniciatives amb escoles i reptes a xarxes per implicar l’afició. Un club amb un llegat així té molt marge per connectar encara més amb la ciutat.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Pau!!!!!
EliminarEl Terrassa FC pot aprofitar la seva enorme riquesa poliesportiva amb més visibilitat digital, activitats conjuntes entre seccions i campanyes que donin protagonisme als esports minoritaris. Això reforçaria la comunitat i projectaria la imatge d’un club gran, únic i centenari!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Judith!!!!!
EliminarEl Terrassa FC pot transformar la seva varietat esportiva en un autèntic motor de promoció, mostrant més el dia a dia de les seccions menys conegudes i organitzant activitats que uneixin aficionats i esportistes. Amb una comunicació digital més activa, el club reforçaria el vincle amb la ciutat i consolidaria la seva identitat històrica i incomparable!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Judith!!!!!
EliminarEl text ressalta la trajectòria poliesportiva del Terrassa FC i com aquest enfocament amplia el seu prestigi i base social. A més, planteja reptes de màrqueting per donar visibilitat a totes les seves seccions i reforçar la identitat del club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Melany!!!!!
EliminarÉs un article que m’ha tocat una mica la fibra. Dona la sensació d’un club que, malgrat els alts i baixos, continua avançant amb una mena de dignitat tossuda i il·lusionada. Fa venir ganes de formar part d’aquesta energia, d’aquest orgull terrassenc que no es rendeix mai. Sents que darrere del Terrassa FC hi ha persones, passió i molta història viva.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Àlex!!!!!
EliminarEl Terrassa FC brilla per la seva gran diversitat esportiva i un palmarès impressionant a nivell local, estatal i europeu. Aquest llegat permet posar en valor seccions menys conegudes i atraure nous seguidors. És una oportunitat única per crear experiències i activitats que impliquin socis i aficionats.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Gibet!!!!!
EliminarEl Terrassa FC és un club molt gran i que destaca per la seva gran diversitat esportiva!
ResponderEliminarLa meva idea de màrqueting seria fer una setmana on la gent pugui provar tots els esports del club, com futbol platja, boxa o hoquei, i conèixer els esportistes. A més, aprofitar i gravar contingut Per les xarxes socials del Terrassa FC. Així es podrien veure esports que normalment no tenen tanta visibilitat i al mateix temps que més gent es faci soci i conegui el club.
Molt bon article y visca el Terrasa FC!
Moltes gràcies, Nayala!!!!!
EliminarEs podria potenciar el Terrassa FC mostrant totes les seves seccions esportives amb xarxes i vídeos que ressalten els èxits i títols del club. Una altra idea seria organitzar dies poliesportius perquè socis i ciutadania coneguin esports minoritaris i s’acostin als esportistes. També es podrien crear abonaments combinats i activitats creuades entre seccions per augmentar la fidelitat i reforçar la imatge del club com a entitat històrica, poliesportiva i líder a Terrassa.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Alexia!!!!!
EliminarArticle molt interessant sobre el potencial poliesportiu del Terrassa FC. Hi ha un gran marge de creixement en l’àrea de màrqueting i una oportunitat clara per donar més visibilitat a totes les seccions del club. Una reflexió molt encertada!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Jose!!!!!
EliminarUn article molt interessant! El Terrassa Futbol Club té una gran varietat d’esports i pot aprofitar aquest gran avantatge. Es podrien organitzar esdeveniments en dates senyalades per col·laborar amb altres clubs i fer activitats dinàmiques. O fins i tot organitzar alguna campanya on els esportistes expliquin la seva experiència al club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Alba!!!!!
EliminarMolt bon article! Terrassa FC és un referent de qualitat, diversitat i història esportiva. L’ objectiu és crear una experiència integral del club, per tant, podrien organitzar experiències "Premium" amb entrades VIP que permetin veure diferents esports el mateix dia, amb recorregut per vestidors.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Carla!!!!!
EliminarMolt interessant! Projecten la imatge del Terrassa FC com un club innovador i inclusiu. Com a idea de màrqueting, podrien crear una sèrie de vídeos o publicacions a les xarxes socials on cada secció del club tingui el seu propi protagonista explicant el seu esport, assoliments i curiositats.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Maria!!!!!
EliminarÉs admirable la trajectòria del Terrassa FC i la seva diversitat esportiva. Crec que es podrien organitzar jornades obertes i contingut digital per visibilitzar esports minoritaris. També serien útils promocions creuades entre seccions i esdeveniments que integrin diverses disciplines. Així es reforçaria la connexió amb socis i esportistes, i es potenciaria el lideratge del club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Érika!!!!!
EliminarImpressionant veure com el Terrassa FC continua creixent i potenciant el seu esperit poliesportiu. És un orgull tenir un club que aposta per tantes disciplines i dona visibilitat a esports minoritaris. Gran feina i grans perspectives de futur.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Mar!!!!!
EliminarLa força del Terrassa FC té orgien en la seva diversitat esportiva. Cal posar-la en valor amb campanyes que uneixin seccions, portes obertes que donin llum als esports minoritaris i experiències compartides per als socis. Un club, mil històries de victòria.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Claudia!!!!!
EliminarEl Terrassa FC té molta història i diferents seccions. Es podrien fer dies de portes obertes i activitats per donar visibilitat a esports minoritaris i packs combinats per als socis. Així tothom pot gaudir del club i conèixer totes les seccions.
ResponderEliminarMoltes gràcies!!!!!
EliminarMolt bon article Joan Francesc! Em sembla molt interessant com poses en valor la dimensió poliesportiva del Terrassa FC. Proposo la iniciativa “Una ciutat, molts talents”, una campanya que connecti la història esportiva del Terrassa FC amb la ciutat mitjançant relats personals. Cada secció triaria un esportista que expliqui com el club ha marcat el seu recorregut vital, i aquestes històries es publicarien setmanalment. L’objectiu és mostrar que el Terrassa FC no és només palmarès, sinó persones que representen disciplines diverses. Aquesta aproximació humanitzaria el club, donaria visibilitat als esports minoritaris i reforçaria el vincle emocional amb socis i aficionats.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Aleix!!!!!
EliminarLa riquesa poliesportiva del Terrassa FC és un actiu de marca únic que pot convertir el club en un referent més enllà del futbol. Aquesta diversitat d’esports permet treballar una estratègia de marca paraigua, on cada secció reforça el relat global: èxit, tradició i versatilitat.
ResponderEliminarPer visibilitzar modalitats minoritàries, el club podria impulsar continguts transversals: storytelling d’atletes, mini documentals, reptes entre seccions o jornades d’iniciació per a públic familiar. Alhora, unes activacions híbrides (ex.: “Setmana del Poliesport Terrassenc”) generarien participació i notorietat més enllà de l’afició estricta del futbol.
A nivell de fidelització, les estratègies creuades són clau: abonaments que incloguin avantatges poliesportius, experiències VIP interseccions, o programes de punts compartits entre totes les disciplines. Això reforça la comunitat i incrementa la percepció de valor per part de socis i esportistes.
En conjunt, el Terrassa FC té l’oportunitat de convertir la seva pluralitat esportiva en un ecosistema de marca fort, modern i connectat amb tota la ciutat.
Moltes gràcies, Andrei!!!!!
EliminarMolt bon article, Joan Francesc! La dimensió poliesportiva del Terrassa FC és un recurs potent que pot reforçar molt la marca del club.
ResponderEliminarProposo la iniciativa “Terrassa FC 360º”, una campanya que combini sessions obertes de cada secció amb petites càpsules de vídeo immersives perquè l’aficionat descobreixi esports menys coneguts des de dins.
A més, un “Passaport Poliesportiu” amb punts per assistir a activitats de diferents seccions incentivaria la participació i connectaria encara més socis i esportistes. Una manera simple i efectiva de donar visibilitat i crear comunitat.
Moltes gràcies, Marc!!!!!
EliminarMolt bon article Joan Francesc! El Terrassa FC hauria d'establir una Gala de premis anual a finals de cada temporada. Aquest esdeveniment reuniria a tota la comunitat del club (jugadors, entrenadors, directius i socis) de totes les seccions esportives (futbol, boxa, hoquei, etc.). En apuesta Gala s'entregarien diferents premis als esportistes més destacats de cada disciplina i categoria. L'objectiu principal és fomentar el sentiment de pertinença entre totes les seccions. A més, servirà per motivar els esportistes, celebrant un gran palmarès que distingeix al club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marc!!!!!
EliminarEl Terrassa FC, amb el seu llegat centenari i el seu caràcter poliesportiu, té un gran potencial de màrqueting. A partir de l’article, una bona idea seria potenciar totes les seccions amb una campanya tipus “Som Terrassa FC”, mostrant que futbol, boxa, atletisme o hoquei formen part d’una mateixa identitat. També es podrien crear esdeveniments multiesportius oberts a la ciutat, un abonament que inclogui diverses seccions i merchandasing històric que valori el seu passat. Això reforçaria la marca Terrassa FC com un club únic, proper i representatiu de tota la ciutat.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Denis!!!!!
EliminarEspectacular article Joan Francesc!
ResponderEliminarPersonalment penso que és increíble la trajectòria del Terrassa FC!
Com a idea de Màrqueting potser l'organització podria ampliar la seva projecció cultural impulsant un programa de col·laboracions amb entitats locals, creant un festival anual que doni visibilitat al talent emergent i establint un sistema d’adhesió per incentivar la participació ciutadana. Aquestes mesures contribuirien a consolidar la seva imatge i a reforçar el vincle amb la comunitat. Un cop més, molt bon article!
Moltes gràcies, David!!!!!
Eliminar¡Un artículo muy interesante! Es genial ver un análisis tan profundo sobre la grandeza polideportiva del Terrassa FC y su impacto en la ciudad. ¡Enhorabuena!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Joel!
EliminarQue gusto ver al Terrassa como club tan arriba! Tal vez el club podría tratar de atraer a más público focalizándose en el uso de las redes sociales un poco más. Seguro que así atraería público más joven y potenciales nuevos jugadores para sus diferentes equipos.
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Carlos!
EliminarMuy buena entrada. Da gusto ver cómo se valora toda la parte polideportiva del Terrassa FC, que a veces pasa desapercibida. Está bien recordar que el club es mucho más que fútbol y que detrás hay un montón de secciones con mucho trabajo y mérito. ¡Gran artículo!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Jordi!
EliminarCrec que, a nivell de màrqueting, el club té una oportunitat brutal per connectar amb la ciutat, sobretot amb la gent jove. Podrien fer més coses a les xarxes socials: vídeos amb moments històrics, entrevistes amb aficionats de tota la vida, o reptes per als estudiants d'aquí.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Roger!!!!!
EliminarLa grandesa poliesportiva del Terrassa FC és un actiu de màrqueting únic: un club centenari que projecta el nom de Terrassa a través del futbol, el futbol femení, el futbol sala, i moltes altres seccions. Convertir aquesta diversitat en campanyes, experiències per als socis i continguts digitals permet reforçar la marca Terrassa FC com a club gran, entranyable i inimitable, i alhora donar màxima visibilitat als anomenats esports minoritaris.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Samuel!!!!!
EliminarAmb tota la historia que té el Terrassa F.C., promocionar el club a xarxes pot ser una eina molt potenciadora per a la seva imatge al futbol nacional.
ResponderEliminarEnhorabona pel tot aconseguit, i pel que us queda!
Moltes gràcies, Pau!!!!!
EliminarEs un gran artículo! Como idea de marketing, que creo que sería muy interesante, diría organizar unas jornadas de puertas abiertas para que la gente de la ciudad pueda probar todos los deportes del Terrassa FC. Esto ayudaría a dar más visibilidad a las secciones menos conocidas y haría que más personas se sintieran parte del club.
ResponderEliminar¡Muchas gracias!
EliminarEl Terrassa FC té una riquesa poliesportiva brutal que el converteix en un club únic i inimitable. Proposaria una campanya del tipus “Un escut, molts esports”, amb vídeos curts on cada secció expliqui els seus èxits i anècdotes. A més, un abonament o “passaport poliesportiu” que doni avantatges per assistir a diferents seccions ajudaria a descobrir esports minoritaris i reforçar el sentiment de club.
ResponderEliminarMoltes gràcies, Natnael!!!!!
EliminarComo aficionado al fútbol, valoro mucho páginas como Terrassa FC News. Desde el punto de vista del marketing, este tipo de blogs ayudan a fortalecer la imagen del Terrassa FC y a crear una comunidad más unida alrededor del equipo.
ResponderEliminarEl hecho de ofrecer noticias y análisis hace que los seguidores tengamos un lugar de referencia donde informarnos y entender mejor lo que pasa en el club, no solo los resultados. Eso genera más interés, más conversación y más conexión entre los aficionados.
Además, un medio cercano y hecho con pasión como este ayuda a dar visibilidad al club y a transmitir sus valores de forma más auténtica. Es una herramienta muy útil para que la afición se sienta parte del proyecto y para mantener viva la identidad del Terrassa FC.
¡Muchas gracias, Daniel!
EliminarLes xarxes sociales són una eina molt potent tecnologicament parlant per promocionar-se. Crear videos cuts (per Instagram i TikTok) genera engagement i pot atraure notoriament l'atenció i fer trends que estiguin de moda també pot ajudar. Endavant club!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Carla!!!!!
EliminarCreo que el Terrassa FC puede aprovechar su gran variedad de deportes para crecer en seguidores. Propongo dar más visibilidad a sus secciones con contenido en redes, eventos abiertos para que la gente pruebe diferentes deportes y merchandising específico de cada sección. Además, sería útil crear ventajas cruzadas para socios, para que puedan disfrutar actividades de todas las modalidades y así reforzar el sentimiento de pertenencia al club.
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Carla!
EliminarCarla: Muy buen artículo. Creo que el Terrassa FC podría aprovechar mucho más toda su historia polideportiva a nivel de marketing: por ejemplo, compartiendo recuerdos y anécdotas del club en redes, o creando alguna colección especial por el centenario. También estaría bien hacer más actividades con la ciudad para acercar el club a la gente joven. Con todo lo que representa el Terrassa, hay mucho potencial.
ResponderEliminarBon recorregut i futur! Per aprofitar al màxim la trajectòria històrica proposo aprofitar "la seva essència poliesportiva", la diversitat d'esports que la identitat que el diferencia i l’enforteix. Per reforçar el sentiment de club únic i poliesportiu, el Terrassa FC pot implementar un sistema d’entrades i experiències creuades. Els socis de futbol obtindrien accés gratuït o amb descompte als partits d’hoquei, boxa, atletisme i altres seccions, mentre que els esportistes de cada secció gaudirien de beneficis compartits, com invitacions a esdeveniments, intercanvi d’entrades, descomptes en campus o activitats comunes. Això fomentaria una comunitat transversal, augmentaria l’assistència i visibilitzaria esports menys mediàtics.
ResponderEliminarAitana Jiménez
EliminarPer potenciar el màrqueting del Terrassa FC, es podria crear contingut creuat entre seccions i promocionar esports menys coneguts a través d’esdeveniments o jornades de portes obertes. També, oferir descomptes creuats per a socis, fidelitzant-los i augmentant la visibilitat de totes les disciplines.
ResponderEliminarMuy buen artículo. Me ha encantado cómo se pone en valor el Terrassa FC como club polideportivo y no solo de fútbol. Las ideas para dar visibilidad a todas las secciones son muy acertadas y ayudarían a unir aún más a la afición. Ojalá el club apueste por esta visión tan completa. ¡Gran trabajo!
ResponderEliminarEl Terrassa FC pot aprofitar la seva força poliesportiva impulsant una campanya que mostri tots els seus èxits i la diversitat d’esports amb contingut visual potent, activant dies oberts per donar visibilitat als esports minoritaris i creant una acreditació única que unifiqui beneficis per a totes les seccions. Això reforçaria comunitat, imatge i notorietat del club.
ResponderEliminarVeig molt útil crear estratègies creuades entre seccions, com promocions o activitats conjuntes. Ajudaria a reforçar la idea de comunitat i aprofitaria millor tota la seva oferta esportiva.
ResponderEliminarMolt bon article! Una proposta interessant seria crear un programa d’“Ambaixadors Terrassistes”, on esportistes de diferents seccions col·laborin entre ells en continguts, tallers i aparicions públiques. Aquesta connexió entre modalitats generaria més interès, ampliaria públic i consolidaria el Terrassa FC com un referent poliesportiu real.
ResponderEliminarEls esports minoritaris podrien guanyar molta visibilitat amb contingut atractiu: vídeos curts, històries personals o jornades obertes. Seria una manera fàcil d’arribar al públic jove.
ResponderEliminarUna idea seria llançar un “Passaport Terrassa FC”, un document físic o digital que els aficionats puguin segellar cada vegada que assisteixen a un esdeveniment d’una secció diferent. Quan completin tots els segells, obtindrien un premi exclusiu o una experiència VIP. Això motivaria a descobrir esports nous, augmentaria assistència i crearia un ritual divertit i col·leccionable per a la comunitat.
ResponderEliminarM’ha impressionat veure com de poliesportiu és el Terrassa FC. Crec que aquesta diversitat és un punt fort que el club hauria de potenciar molt més en la seva comunicació.
ResponderEliminarEm sembla molt interesant com molts equips apart del dfe futbol de terrassa han anat millorant i alcançat noves altures a un ritme similar, crec que seria molt intderesant en xarxes socials acompanyar aquesta aventura que tenen els equips, com es relacionen entre si i com afecta aixo al seu resultat.
ResponderEliminarMolt interessant tot el que està fent el Terrassa FC!
ResponderEliminarLa veritat és que tenir tantes seccions diferents és una oportunitat brutal per fer accions de màrqueting creatives. Per exemple, es podrien fer dies temàtics on es barregin esportistes de diferents modalitats, o crear contingut a xarxes mostrant “la vida” dins de cada secció perquè la gent descobreixi esports que potser ni sabia que el club tenia. També estaria bé fer packs d’entrada o experiències combinades (com veure un partit i després provar un esport minoritari). Tot això podria ajudar molt a donar visibilitat a les seccions petites i fer créixer encara més la comunitat terrassista.
Jo faria campanyes que mostrin tota aquesta grandesa poliesportiva, una setmana amb activitats de totes les seccions, passaports per animar la gent a descobrir-les i merch que celebri els 120 anys a lo gran. També més vídeos i històries dels esportistes perquè la gent vegi que el Terrassa és família, esforç i ciutat. Que son un club centenari i inimitable.
ResponderEliminarEstà molt bé tot el que està fent el Terrassa FC! Es podrien fer com unes mini-lligues internes entre seccions per crear contingut divertit, tallers oberts per famílies per descobrir esports minoritaris, vídeos tipus “Un dia amb…” mostrant la rutina dels esportistes, o també una targeta de fidelitat perquè els socis guanyin beneficis provant diferents seccions.
ResponderEliminarM'ha semblat molt interessant tot allò que ha aconseguit el Terrassa FC al llarg de la seva història en tants esports diferents. És increïble que sigui un club tan important i que tot i així molta gent no ho sàpiga. Crec que haurien d'ensenyar més aquests èxits i donar més visibilitat a totes les seccions mitjançant merch de roba de l'equip.
ResponderEliminarM’ha agradat molt l’article perquè mostra la dimensió del Terrassa FC. La majoria de gent es fixa només en el futbol, però és impressionant descobrir que el club té una llarga trajectòria i molts títols mundials, europeus i estatals en esports com el futbol platja, l’hoquei i la boxa.
ResponderEliminar