El Terrassa FC ja coneix els rivals de Segona Federació 2026-27. Els egarencs jugaran al grup 2 davant els següents equips: els catalans (Olot, Barça Atlétic, Espanyol B, Manresa, Reus Reddis, Girona B), els aragonesos (Tarazona, Barbastro, Utebo, Ebro), els navarresos (Osasuna B, Peña Sport, Tudelano) i els de La Rioja (Arnedo, UD Logroñés B, SD Logroñés, Náxara).
Una temporada il·lusionant!
ResponderEliminar¡Suerte al Terrassa FC, el club ganador y líder del Vallès en títulos y palmarés, humillando a los payasos segundones y perdedores arlequinados!
ResponderEliminar¡Vamos, Terrassa FC!
ResponderEliminarAmunt, Terrassa FC!!!
ResponderEliminarVisca el Terrassa FC!!!
ResponderEliminarSempre Terrassa FC!
ResponderEliminarGran Terrassa FC!
ResponderEliminar