lunes, 14 de octubre de 2024

Màrqueting i Terrassa Futbol Club: cap a un projecte més poliesportiu

Les idees de màrqueting sempre són benvingudes per a qualsevol entitat a la recerca de potenciar la seva massa social i el seu impacte en termes d'influència. El valor de la imatge d'una organització s'activa gràcies als clàssics retorns tangibles (return on investment), als quals s'hi han afegit el retorn en termes d'influència i en termes de participació.

La interactivitat s'erigeix com un eix vertebrador entre les organitzacions i els seus seguidors o clients. En el cas dels clubs de futbol, aconseguir més associats i seguidors i més participació és crucial per evolucionar. El Terrassa Futbol Club concentra l'octubre de 2024 al voltant d'una massa social de 1.500 persones, i, com que el projecte del primer equip de futbol rau a ascendir a Primera Federació, cal més implicació d'una ciutat de 229.000 habitants, la tercera de Catalunya. Les projeccions demogràfiques apunten als 250.000 habitants en el decenni dels anys 30, el que convida a una aposta futbolística de primer ordre.

Tanmateix, el Terrassa FC ha estat històricament una entitat poliesportiva, i això li dona el lideratge comarcal en títols (en futbol també és líder, amb quatre Copes Catalunya), la tercera posició catalana i una entre els deu primers d'Espanya, a més d'una reeixida plaça internacional. Els títols internacionals, estatals i catalans nodreixen la Sala VIP de l'Estadi Olímpic en diverses modalitats esportives (futbol, futbol femení, futbol platja, futbol sala masculí i femení, hoquei herba masculí i femení, hoquei sala masculí i femení, atletisme, ciclisme, boxa, hoquei patins...).

En la campanya 2024-25 el Terrassa FC compta amb el futbol masculí (el primer equip, a Segona Federació, i filials a Tercera i Quarta Catalana), femení (a Preferent, i el filial a Primera Catalana), futbol sala masculí (Tercera Nacional i filial a Segona Catalana), futbol sala femení (Segona Catalana, en col·laboració amb la Unió 10) i una col·laboració amb els Terrassa Reds de futbol americà, que actuen a la màxima categoria estatal. El futbol platja, que ha aportat al Terrassa FC els màxims títols internacionals, es troba en stand by. Quines serien les noves seccions que reforçarien el lligam amb l'afició i amb la ciutat? Quines idees de màrqueting proposeu perquè el Terrassa FC creixi? Us escoltem!

198 comentarios:

  1. Una gran anàlisi per a un club amb una gran història (el millor del Vallès amb diferència, i destacat internacionalment) i que ben segur donarà moltes alegries! Calen més seccions: ressuscitar el futbol platja, reprendre seccions antigues mitjançant acords de col·laboració (hoquei herba i sala, hoquei patins, boxa, handbol, per exemple) i nous acords amb esports de pista, tot i que això dependrà de la disponibilitat d'un Pavelló. Amunt, Terrassa FC!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El Terrassa FC té molt potencial per connectar amb la ciutat i fer créixer la seva afició. Potser ara és el moment d'afegir noves seccions o esports per a joves, com els e-sports. També estaria bé organitzar activitats familiars a l’estadi o fer trobades per a socis. El club té història i passió, i si aprofita les xarxes socials i fa activitats amb les escoles, segur que atraurà més gent a l'estadi i nous seguidors per al futur!

      Eliminar
    2. El Terrassa FC té una història poliesportiva impresionant i una ciutat enorme al darrere amb molt de potencial per créixer. Apostar per més esports i fer accions que enganxin la gent podria donar un bon impuls al club i a l’afició!

      Eliminar
  2. ¡Qué bonito! El Terrassa FC es un gran club, y hay que escuchar aún más las ideas de los socios y los simpatizantes. ¡Vamos, Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  3. Genial! Gran anàlisi sobre el Terrassa FC! Cal ser un club més poliesportiu com la història explica. Endavant!

    ResponderEliminar
  4. Per augmentar la massa social del Terrassa FC és fonamental captar públic infantil. Una idea seria convidar cada jornada les nenes i els nens d'una escola diferent (fins a cobrir totes les escoles de la ciutat), amb una entrada gratuïta per a un acompanyant adult. D'aquesta manera, es podria seduir un públic potencial que requereix un gest (un obsequi inicial) per ser fidelitzat com a aficionat terrassista. En partits especials en què es prevegi molta assistència natural de públic (Copa, derbis...) i es puguin produir costos d'oportunitat, no caldria aplicar, lògicament, aquesta mesura. Som-hi, Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  5. Per a mi hi ha dos nivells d'objectius: categories altes i mediàtiques (futbol, futbol femení com està fent el Levante Badalona, futbol sala masculí pujant des de Tercera Nacional) i esports minoritaris o no tan coneguts que, amb molt poca o cap inversió, poden aportar màxims títols al grandíssim palmarès que ja té el Terrassa FC (futbol americà, futbol sala femení, futbol platja, kòrfbal, boxa, tennis taula, gimnàstica i altres opcions) o títols catalans o de categories regionals (rugbi, hoquei patins, arts marcials, etc.). Cal potenciar en paral·lel els dos objectius, que es podrien retroalimentar: si el futbol ascendeix, es disposarà de més pressupost, i una petita part d'aquest podria anar destinat a assolir títols en els esports més modestos. Amunt, Terrassa FC!!!

    ResponderEliminar
  6. Hace falta que el Ayuntamiento de Terrassa (alcalde, concejal, técnicos de Deportes; para eso cobran y viven de ello) se mueva, se moje y tome la iniciativa, como ha hecho el alcalde de Badalona. Hay gente en Terrassa con mucho conocimiento y muchas ideas y se les debe consultar. La tercera ciudad de Cataluña necesita y exige más caña en deporte.

    ResponderEliminar
  7. Cuesta i Junta directiva han d'apostar més per seccions que surten a cost zero o xifres simbòliques! Vinga, vinga!

    ResponderEliminar
  8. Joan Badenas, Nesredin Cantador, Lia Cortacans y Lua Morales16 de octubre de 2024, 3:10

    El Terrassa Futbol Club tiene una gran oportunidad para potenciar su imagen como entidad poliesportiva. Integrar eventos que combinen diferentes disciplinas, como torneos de futbol y hoquei, podría atraer a más aficionats y fomentar un ambiente festiu. Además, desarrollar una plataforma digital que unifique noticias y estadísticas de todas les seccions esportives permitiria una interacció més activa amb l'afició, reforçant el sentiment de comunitat. ¿Quines altres idees podrien ajudar al Terrassa FC a créixer en aquest nou enfocament?

    ResponderEliminar
  9. El desenvolupament d'una aplicació mòbil del club seria una gran oportunitat per millorar la connexió amb socis i aficionats. A través d'aquesta, es podrien vendre entrades, oferir promocions i descomptes, notícies sobre el club, etc. D'aquesta manera es facilitaria una participació més activa. D'altra banda, l'organització d'un festival d'esports anual també seria una manera excel·lent de reforçar la marca del Terrassa FC, combinant tornejos, exhibicions i activitats familiars per atraure nous clients de totes les edats.

    ResponderEliminar
  10. ¡Sois el mejor blog del Terrassa FC! ¡Felicidades por vuestra labor!

    ResponderEliminar
  11. Imagina tener el club en tu móvil: comprar entradas, ver noticias y aprovechar ofertas, promociones.... ¡Así de útil sería nuestra app! todos querrán ser parte del Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  12. Una proposta de màrqueting pel Tarresà Futbol Club seria fomentar els projectes amb la comunitat, alguns exemples en serien:
    - Esports per a tothom: Crear escoles esportives que englobin diferents categories d'edats, sexes i nivells, donant especial atenció a les escoles, amb activitats extracurriculars. A més, oferir camps d'estiu multiesportius per a nens i nenes.
    - Jornades de portes obertes i esdeveniments familiars: Organitzar jornades de portes obertes a l'Estadi Olímpic amb activitats esportives per a famílies, on puguin conèixer jugadors i participar en tallers d'iniciació a diferents esports que representen el club.
    - Programes d'inclusió social: En col·laboració amb ajuntaments i associacions locals, desenvolupar programes per integrar grups vulnerables a través de l'esport.
    Maria Sabrià, Mònica Domingo i Carlota Pontnou

    ResponderEliminar
  13. Com a proposta el que es podría fer es, organitzar esdeveniments on famílies i persones de diferents comunitats puguin visitar l'estadi, conèixer les instal·lacions i participar en activitats esportives. Incloure tallers per fomentar l'esport en nens i nenes de diversos orígens per ampliar la base de seguidors.

    ResponderEliminar
  14. Para hacer crecer el Terrassa FC, sería bueno promover nuevas secciones deportivas y organizar eventos para la comunidad que animen la participación. También se podría implementar un programa de descuentos para los socios y ofrecer experiencias especiales, como visitas al vestuario, para conectar mejor con los aficionados. Además, colaborar con negocios locales y crear campañas sobre los valores del club ayudaría a aumentar su impacto en la ciudad.

    ResponderEliminar
  15. He leído el artículo sobre el marketing del Terrassa FC y quiero proponer algunas ideas. Implementar una aplicación de realidad aumentada permitiría a los aficionados explorar la historia del club de manera interactiva, mientras que el merchandising personalizado fomentaría un mayor sentido de pertenencia. Organizar jornadas de puertas abiertas y colaborar con negocios locales fortalecería los lazos comunitarios. Además, generar contenido detrás de cámaras en redes sociales y crear un programa de lealtad incentivaría la participación de los aficionados. Estas estrategias ayudarían a impulsar la conexión del club con su comunidad.

    ResponderEliminar
  16. El Terrassa FC podria potenciar-se amb idees com oferir experiències familiars en els partits, reforçar el màrqueting digital i donar més visibilitat a l’esport femení. Incorporar esports emergents com els eSports o revitalitzar el futbol platja també ajudaria a diversificar l’afició. Crec que apostar per la connexió amb la comunitat local i per noves seccions esportives seria clau per fer créixer el club i augmentar-ne la influència a Terrassa.

    ResponderEliminar
  17. L’article analitza com el Terrassa FC té la capacitat de potenciar la seva influència a través d’estratègies de màrqueting i l’interacció amb l'afició. Tot i a ser un club amb una bona història en diverses disciplines, la seva base actual de 1.500 seguidors es força escasa en comparació amb la magnitud de la ciutat. Per créixer, el club hauria d'aprofitar el seu llegat esportiu i crear més vincles amb la comunitat local.
    Resumidament, l'article proposa que el Terrassa FC aposti per una estratègia que vagi més enllà del futbol, combinant la seva diversitat en els esports amb iniciatives de màrqueting que involucrin més directament els ciutadans.

    ResponderEliminar
  18. Això de les idees de màrqueting és super important per fer que el Terrassa FC es mogui i creixi. Si volem que el club enganxi més gent, hem de fer que s'impliquin, no només a través del futbol, sinó també amb altres esports i activitats. Amb una ciutat tan gran com Terrassa, i més habitants que vindran, és l’hora de fer que tothom se senti part del projecte!

    ResponderEliminar
  19. L'article destaca la necessitat que el Terrassa FC potenciï la seva massa social i la interacció amb els seguidors per assolir èxits esportius, aprofitant la seva forta presència poliesportiva. L'equip busca noves estratègies de màrqueting per implicar més la ciutat i incrementar el suport de la seva afició, especialment en un moment clau pel seu projecte futbolístic d'ascens a categories superiors. A més, es planteja la possibilitat d'incorporar noves seccions per reforçar el lligam amb la comunitat.

    ResponderEliminar
  20. Considero que el Terrassa FC té un potencial enorme per reforçar el seu vincle amb la ciutat i fer créixer la seva massa social, proposo algunes idees com: organitzar campanyes intergeneracionals amb esdeveniments familiars i amb escoles que connectin diferents generacions amb la història del club. Programes de formació amb esportistes professionals per fomentar el sentiment de pertinença entre els més joves i per últim, establir aliances amb empreses locals per augmentar la presència del club a la ciutat.

    ResponderEliminar
  21. El Terrassa Futbol Club (TFC) tiene un gran potencial para aprovechar su rica historia polideportiva y su conexión con una ciudad en crecimiento como Terrassa. Para fortalecer este vínculo e impulsar su expansión, es fundamental desarrollar una estrategia de marketing que saque partido de esta diversidad deportiva y ofrezca una experiencia más interactiva y participativa para los aficionados. La combinación de una clara apuesta por el fútbol, sumada a otras disciplinas deportivas con tradición dentro del club, puede ser la clave para atraer a una mayor masa social y fidelizar a los seguidores. En el contexto de una ciudad en expansión, ¡las opciones son amplias!

    ResponderEliminar
  22. El Terrassa FC tiene una oportunidad única de revitalizar su imagen apostando por un enfoque polideportivo y reforzando sus lazos con la comunidad local. Se podría implementar una campaña emocional que celebre su rica historia centenaria, organizar eventos deportivos comunitarios que incluyan disciplinas más allá del fútbol, y lanzar una plataforma multimedia para compartir contenido exclusivo que narre la evolución del club. El merchandising conmemorativo y una mayor interacción en redes sociales podrían fortalecer la identidad del club y atraer a nuevas generaciones de aficionados.

    ResponderEliminar
  23. Podríem explorar la creació d'un programa de membres sota el lema 'Soc Terrassa'. Aquesta iniciativa d’oferir als socis beneficis exclusius, com ara entrades preferents, accés a esdeveniments esportius de totes les disciplines, marxandatge commemoratiu i contingut digital exclusiu sobre la història i evolució del club. A més, cada membre podría rebre un carnet personalitzat que no només simbolitzi el seu vincle amb el club, sinó que també li doni accés a descomptes a botigues i negocis locals. Amb una estratègia així, el Terrassa FC no només fidelitzaria els aficionats actuals, sinó que també captaría nous seguidors de diferents generacions, creant una autèntica comunitat terrassenca vinculada al club

    ResponderEliminar
  24. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  25. Interessant! Una molt bona táctica per fer créixer el Terrassa FC com a club poliesportiu seria introduir noves seccions com el pàdel, atraient públics nous. També es podrien realitzar jornades poliesportives i esdeveniments interactius per involucrar la comunitat, campanyes de visibilitat per fomentar l’orgull local i un programa de socis amb opcions familiars i solidàries. Tot això consolidaria el club com a referent esportiu i social a Terrassa.

    ResponderEliminar
  26. Crec que el Terrassa FC té un potencial molt gran per créixer, no només en el futbol, sinó com a referent poliesportiu. Proposaria una campanya de màrqueting que potenciï aquest llegat, organitzant esdeveniments com, per exemple, un dia de l’esport terrassenc", amb activitats per a totes les seccions del club (hoquei, futbol sala, volei, futbol femení, etc.) i oferint descomptes exclusius pels nous socis que s’apuntin durant aquests esdeveniments. Amb una estratègia centrada en l’orgull de pertànyer a Terrassa i en la participació, es podria aconseguir més implicació dels ciutadans per fer créixer el club!

    ResponderEliminar
  27. Una proposta interessant per al Terrassa FC seria crear un programa de fidelització anomenat "Socis Terrassa" que ofereixi avantatges únics com descomptes en entrades i accés exclusiu a entrenaments i esdeveniments de les diferents seccions esportives.

    Amb el lema "Som Terrassa, som esport", es podria organitzar una gira dels trofeus per llocs emblemàtics de la ciutat per fomentar el vincle amb els ciutadans i animar-los a unir-se al club.

    ResponderEliminar
  28. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  29. Me parece muy interesante cómo planteas la necesidad de potenciar la marca y la imagen del club, especialmente considerando su rica historia polideportiva. Tus propuestas para aumentar la interacción con la afición y explorar nuevas disciplinas son muy acertadas.

    ResponderEliminar
  30. Crec que una bona manera de fer creixer el Terrassa i el seu public seria la creació d’una app amb la qual els seguidors puguin accedir a beneficis exclusius (entrades, descomptes a establiments locals, accés prioritari a esdeveniments) en funció de la seva assistència a partits i altres esdeveniments del club. A més, l’app podria servir com a canal de comunicació directa amb els aficionats

    ResponderEliminar
  31. Bon article!!! El Terrassa FC ha de potenciar el seu projecte poliesportiu. Crear noves seccions i col·laborar amb escoles locals pot incrementar la participació. Millorar la presència a les xarxes socials ajudarà a connectar amb la comunitat.

    ResponderEliminar
  32. Com a seguidor del futbol, aquest analisi em fa sentir orgullós d'aquest esport i de la trajectòria poliesportiva del Terrasa. És increïble veure tot el que han aconseguit, no només en futbol sinó en altres modalitats com l'hoquei, el futbol sala o el ciclisme. El millor objectiu és seguir creixent, connectant amb la gent de la ciutat i atraient nous seguidors. Tant de bo pugueu aconseguir l’ascens a Primera Federació i veure un suport massiu a l'Estadi Olímpic!

    ResponderEliminar
  33. Molt interessant! Algunes de les accions que es podrien realitzar per fer créixer l'afició, de la gent del poble, pel club podrien ser: Es podria donar una imatge més digital del club per donar veu a través del mitjà més utilitzat com són les xarxes socials i arribar a les noves generacions que podrien ser el futur del club. Es podria optar per crear certes experiències o activitats per tal d'apropar més a l'aficionat cap al club. Potser fer tornar al club aquells esports que tants títols han donat, o anar més enllà i llençar nous equips d'esports que avui dia estan en auge com el boxe, podria ser també una gran idea.

    ResponderEliminar
  34. L’article posa de manifest la necessitat del Terrassa FC de reinventar-se per atreure més suport, amb èmfasi en noves seccions i estratègies que consolidin el seu arrelament a la ciutat. Crec que el club podria aprofitar millor el creixement demogràfic de Terrassa per expandir la seva base social.

    ResponderEliminar
  35. El Terrassa Fútbol Club puede reforzar sus vínculos con la comunidad organizando entrenamientos abiertos y Meet-and-greets, donde los aficionados pueden conocer a los jugadores y conseguir autógrafos y fotografías. También puedes organizar un día familiar en el estadio, que incluye actividades para niños, autógrafos y recorridos exclusivos, así como visitas a escuelas locales y clubes juveniles para despertar el interés en el club desde una edad temprana. Es una muy buena idea para promover la inclusión y la diversidad y que los clubes puedan apoyar el fútbol femenino y juvenil.

    ResponderEliminar
  36. Un article molt interessant, l'analisi mostra com el Terrassa Futbol Club vol consolidar-se com a club poliesportiu i augmentar el seu impacte social a la ciutat. Busca créixer en nombre d’aficionats i rebre més suport ciutadà per ascendir de categoria. El Terrassa FC aposta per noves idees de màrqueting que connectin millor amb l’afició i amb el conjunt de la ciutat, fet que esperem que es compleixi.

    ResponderEliminar
  37. Estic dacord amb que s'ha d'augmentar la participació i la interactivitat amb els seguidors, especialment tenint en compte el context demogràfic de Terrassa, la tercera ciutat més gran de Catalunya. A més, s'ha de reforçar la connexió amb la ciutat mitjançant noves propostes esportives i estratègies de màrqueting per captar nous seguidors i augmentar la seva influència social i esportiva.

    ResponderEliminar
  38. El marketing del Terrassa FC debería enfocarse en conectar el club con su comunidad aprovechando su historia y diversidad deportiva. Para ello, podría lanzar campañas de "Orgullo Local" que lo destaquen como emblema de la ciudad, y crear una membresía con beneficios exclusivos, fortaleciendo el sentido de pertenencia. Organizar torneos y exhibiciones multi-disciplinarias permitiría al público conocer sus diversas disciplinas, mientras que un programa de embajadores locales y alianzas comerciales ayudaría a ampliar su alcance y atraer nuevos socios.
    En redes sociales, compartir historias, entrevistas y el día a día del club podría aumentar la interacción. Además, desarrollar un programa para jóvenes, incluyendo cantera y voluntariado, incentivaría la afiliación de familias. Finalmente, eventos culturales, como conferencias y exhibiciones sobre la historia del Terrassa FC, consolidarían su imagen como un referente deportivo y cultural de Terrassa.

    ResponderEliminar
  39. Perquè el Terrassa Futbol Club pugui créixer en nombre de socis i augmentar la seva influència, proposo una estratègia que combini la creació de noves seccions esportives amb accions de màrqueting innovadores per connectar profundament amb la comunitat, aprofitant la seva tradició poliesportiva i el seu objectiu de pujar a Primera Federació. Aquest pla busca potenciar l'afició i reforçar el sentiment de pertinença al club amb accions que promoguin la interacció i el compromís dels ciutadans amb el Terrassa FC. proposo fer accions de màrqueting per fomentar la Proximitat i la Interacció: portes obertes i activitats per a la comunitat, col·laboració amb comerços locals, contingut i interacció en xarxes socials. També, cal tenir en compte la diversificació esportiva per ampliar públic, es podria crear: futbol Inclusiu i un running Club entre altres.

    ResponderEliminar
  40. El Terrassa Futbol Club pot reforçar la seva imatge i augmentar la base social amb una estratègia de màrqueting que involucri més la ciutat i posi en valor el seu projecte poliesportiu.

    Campanya “Terrassa Som Tots”
    Una campanya d’apropament a la comunitat amb jornades obertes a les instal·lacions del club ajudaria a crear vincles amb les famílies de Terrassa. L'objectiu seria que la ciutadania se sentís part de la "família Terrassa FC", enfortint el sentiment de pertinença i incrementant la massa social.

    Programa Escolar “Terrassa Esportiu”
    Portar els valors del club a les escoles a través de visites de jugadors i entrenadors, amb activitats interactives, acostaria els joves a l'esport i els vinculés al club. A més de promoure hàbits esportius, aquesta iniciativa crearia una base de futurs seguidors i associats.

    Incorporació de Noves Seccions
    Per tal de revitalitzar el seu vessant poliesportiu, el Terrassa FC podria incorporar noves disciplines, com el bàsquet o l’escalada, esports arrelats a la ciutat. Això permetria captar nous públics i enfortir el compromís del club amb tota la comunitat de Terrassa.

    ResponderEliminar
  41. L'article destaca la necessitat del Terrassa FC d'incrementar la seva massa social i influència per assolir els seus objectius esportius, com l’ascens a Primera Federació. Amb una base de 1.500 socis en una ciutat de 229.000 habitants, el club busca més implicació ciutadana. La seva història poliesportiva, amb èxits en futbol, hoquei, atletisme i altres esports, reforça la seva posició de lideratge comarcal. L'article suggereix potenciar la interactivitat amb la comunitat i explorar noves seccions esportives per augmentar la vinculació amb els aficionats i atraure nous seguidors.

    ResponderEliminar
  42. Crear vídeos curts i contingut que mostrin el dia a dia dels equips i els èxits de les noves seccions. Fer concursos i enquestes a les xarxes per mantenir el contacte amb l’afició o fer patrocinis locals, crear aliances amb empreses i marques de la comarca, oferint un suport mutu entre l’entitat i els negocis locals.

    ResponderEliminar
  43. La meva idea per afegir massa social seria intentar establir una base sòlida al club amb els aficionats. La idea seria voler crear una afició lleial i constant que convidés els ciutadans de Terrassa a arribar a ser del seu club de futbol. Un gran exemple en el qual ens podríem basar seria l’Europa FC, un club de Barcelona amb molta història i una afició fidel que sempre omple l’estadi i sent els colors des de petits. Per això, aprofitaria i faria campanyes per voler que la gent de Terrassa comencés a sentir afecte i il·lusió per aquest club tan meravellós. Per poder aconsegueix-ho, faria diferents coses.
    Per un costat, oferiria descomptes econòmics a les entrades dels partits pels més petits per així voler que els pares i mares portin els seus fills veure-hi, així, sentiran els colors del club des de ben petits.
    Per altre costat, faria una campanya a diverses escoles i fins i tot instituts organitzant tornejos de futbol entre els alumnes, perquè aquests nens i joves se senten i acabin sentint-se amb afecció pel club.
    Per últim, intentaria acostar-me a la gent major d’edat que mai s’han plantejat ser del Terrassa. Això es podria fer oferint descomptes per la gent que treballa en alguna botiga/empresa o també pot ser per la gent que fa més d’un cert temps que viu a Terrassa.

    Aquestes són les meves propostes, espero que les trobis bé. Visca el Terrassa!

    ResponderEliminar
  44. Para impulsar el marketing del Terrassa FC, se podrían implementar acciones como una campaña de "Revive la Historia" que celebre momentos icónicos del club a través de eventos temáticos y actividades interactivas. Además, establecer un programa de "Embajadores del Club" con aficionados influyentes podría aumentar la visibilidad en redes sociales. También sería interesante lanzar una plataforma de crowdfunding para proyectos comunitarios, donde los donantes reciban recompensas exclusivas como entradas o merchandising. Estas iniciativas fortalecerían la conexión del club con la comunidad y atraerían a nuevos aficionados.

    ResponderEliminar
  45. El Terrassa Futbol Club té una gran oportunitat per reforçar el seu lideratge comarcal i ampliar la seva influència social a través d’una estratègia de màrqueting poliesportiva. Apostar per un model que connecti amb tota la ciutat i atregui nous socis, especialment en una ciutat en creixement com Terrassa, podria impulsar la implicació ciutadana i consolidar l'objectiu d'ascendir el primer equip a Primera Federació.

    ResponderEliminar
  46. Felicitats per l’article! Has ressaltat molt bé el paper del Terrassa FC com a entitat poliesportiva i la seva connexió amb la ciutat. Amb una base creixent d’aficionats i l'objectiu d'ascens, és clau aprofitar el màrqueting per reforçar el vincle amb la comunitat i captar més públic. Noves seccions o iniciatives podrien fer créixer aquesta connexió i impulsar el projecte esportiu.

    ResponderEliminar
  47. El Terrasa FC ha logrado destacar gracias a un marketing que combina tradición y modernidad. A través de campañas creativas, presencia digital sólida y eventos que involucran a la comunidad. El club ha sabido crear una marca que enamora a sus aficionados y refuerza su legado.

    ResponderEliminar
  48. La combinación de la tradición y la modernidad converte a este club en una exepcionalitat! Des del mes punto de vista aquest es un punt Fort a reforzar i mantener.

    ResponderEliminar
  49. Des de mi puenteo de vista considero que algo que podría ayudar notablemente al club de terrassa seria precisamente taraer la academia del club a el centro de bcn

    ResponderEliminar
  50. Considero que el Terrassa FC té molta influencia dins la ciutat de Terrassa. Tot i així, considero que una manera de conectar i d'enganxar més al seu públic i a nous seguidors del club seria organitzant més activitats per als seus socis i per a totes les edats (per fer-ho de manera inclusiva). Per promocionar-ho, utilitzaria les xarxes socials ja que es la millor manera d'arribar a tothom. D'aquesta manera, el Terrassa FC acoseguiria més seguidors i faria un club més gran i amb mes influencia.

    ResponderEliminar
  51. Des del meu punt de vista, per reforçar el lligam amb l’afició lo primer que faria seria convidar a tota Terrassa a anar a veure els partits, tinguin o no gent coneguda en els equips, que es sentin part del Terrassa FC d’una manera més pròxima. De la mateixa manera, amb la ciutat conectarias més fent esdeveniments en els camps dels equips, fent aixi, que la gent a la que a lo millor no està tan interessada pels esports, que d’altre manera acabin visitant les infraestructures del Terrassa FC i poster acabin interessats en elles i els hi agradi. D’altra banda, com a idea de màrqueting crearia un compte a Instagram on es publiqués tots els esdeveniments lligats amb el Terrassa FC, per axis convidar a la gent a que vingués a veuren’s i arribar a molta més gent.

    ResponderEliminar
  52. El Terrassa FC pot aprofitar el seu caràcter poliesportiu amb una campanya com “Un de Terrassa, Sempre amb el Club”, que apel·li al sentiment de pertinença i inclogui històries d’aficionats i jugadors. Proposo, també, activitats per a joves a les escoles, un programa d'ambaixadors locals, i entrades combinades per a múltiples esports del club. Tot plegat reforça la imatge del Terrassa FC com un punt de trobada esportiu i de comunitat, atraient nous socis i consolidant l’afició actual.

    ResponderEliminar
  53. Per fer créixer el Terrassa FC i connectar millor amb la ciutat, estaria genial obrir noves seccions esportives com eSports, per atreure un públic jove i tecnològic, i també activitats com el pàdel, que te cada cop més seguidors. Això podria fer que més gent s’identifiqués amb el club, independentment de si són futboleros o no.

    També es podrien fer activitats socials, com clínics esportius a les escoles o esdeveniments amb jugadors. A través de les xarxes socials, fer vídeos divertits i challenges amb els jugadors faria que molta gent s'engresqués i es sentís més propera al club.

    I sí, la ciutat de Terrassa és enorme! Segur que s’animaria més gent a sumar-se al projecte i a donar suport al club. Visca el Terrassa, ara i sempre!

    ResponderEliminar
  54. Per al centenari del Terrassa FC, seria fantàstic veure una campanya que celebri els seus èxits poliesportius i connecti amb els habitants de tota Terrassa. Propostes com una sèrie de trobades amb llegendes del club, esdeveniments familiars a l’Estadi Olímpic, i marxandatge exclusiu d’edició limitada del centenari ajudarien a atreure nous aficionats i enfortir l’orgull local per aquest gran club.

    ResponderEliminar
  55. Como campaña de publicidad para el todopoderoso Terrassa FC, proponemos hacer más contenido en internet con los jugadores, staff y aficionados del equipo. Dando asi una imagen de familia y comunidad para que resulte atractivo para la gente que no tiene relación con el club o bien que no es partidario de este equipo, haciendo que la afición del Terrassa consiga crecer exponencialmente y ser un referente por toda Cataluña y España.

    ResponderEliminar
  56. Aquest article es molt interesant ja que destaca l'oportunitat del Terrassa FC, reforçant el vincle amb la ciutat i més interacció amb l'afició.

    ResponderEliminar
  57. El lloc web proporciona una anàlisi interessant i detallada sobre les noves estratègies de màrqueting que el Terrassa FC està implementant per expandir la seva influència!!

    ResponderEliminar
  58. Yo creo que se podría implementar algunas ideas como aumentar la interacción en redes para conocer mas a los seguidores. Crear una app o un tipo de marketing digital por correo para facilitar información o compra de entradas. Colaborar con escuelas e institutos , sobre todo ofreciendo descuentos o packs familiares para fomentar la afición local. Se me hizo un buen artículo para reflexionar y ayudar a reforzar el amor del fútbol en Terrassa, mezclando un poco el marketing.

    ResponderEliminar
  59. Opino que el Terrassa FC podria incrementar la seva massa social i connexió amb la ciutat amb estratègies innovadores com abonaments familiars i juvenils, campanyes de comunicació que el posicionin com a "Club de la Ciutat", esdeveniments esportius oberts i la creació de noves seccions esportives populars (com el pàdel o el crossfit) en col·laboració amb clubs locals. Altres idees inclouen llançar marxandatge sostenible, una app amb gamificació per premiar la fidelitat, programes de suport a l’esport escolar i experiències per a turistes a l’Estadi Olímpic. Amb aquestes accions, crec que el club reforçaria el seu paper a Terrassa i potenciaria la seva influència esportiva i social.

    ResponderEliminar
  60. crec que aquest gran club podria creixer si s'aconsegueix unir amb el poble i l'esperit juvenil, crec que s'hauria de fer com una petita secta a la qual no pogués accedir qualsevol, perquè així els que estiguin dins es sentiran especials. Al final el que vol un terrasista es disfrutar i així no es pot, l'ambient dels partits va a pitjor i ningú fa res al respecte, hi ha que fer una revolta!

    ResponderEliminar
  61. Buen artículo!!
    Una idea innovadora para el Terrassa FC podría ser crear una membresía VIP digital, que ofrezca acceso exclusivo a contenido detrás de cámaras, descuentos en entradas, y la posibilidad de participar en decisiones simbólicas del club, como elegir el diseño de la camiseta. Esto ayudaría a fortalecer el vínculo con los seguidores más fieles y atraer a nuevos socios.

    ResponderEliminar
  62. Yo vería una buena idea de Marketing llevar a cabo una acción con consciencia social como hizo el RCD Espanyol con la entrada de los jugadores con perros de una protectora animal antes de un partido de LaLiga, estas imágenes emotivas fueron ampliamente difundidas en medios de comunicación y redes sociales, generando una gran repercusión y sensibilizando a la sociedad sobre el problema del abandono animal, campañas de este estilo podrían ayudar a generar gran repercusión en un club como el Terrasa ayudándolo a ser mas grande y conocido por el mundo!

    ResponderEliminar
  63. El Terrassa FC té una oportunitat única per connectar encara més amb la ciutat i fer créixer la seva massa social. Per això, seria interessant impulsar una campanya com “Terrassa és esport”, que posi en valor totes les disciplines del club, organitzar esdeveniments familiars i activitats inclusives, i apropar el club a les escoles i als joves de la ciutat. També podríem apostar per experiències úniques, com marxandatge exclusiu o visites a la Sala de Trofeus, i innovar amb una app per interactuar amb els seguidors. Reactivar seccions com el futbol platja o sumar-se al món dels e-sports pot atreure més gent, sobretot els més joves. I, per descomptat, col·laborar amb esdeveniments locals com la Festa Major ajudaria a reforçar l’orgull de ser de Terrassa.

    ResponderEliminar
  64. Aquest blog ofereix una radiografia clara de la realitat del Terrassa FC, posant èmfasi en el seu pes històric i en els desafiaments actuals per a potenciar la seva massa social i influència. La combinació de dades demogràfiques, palmarès esportiu i la diversitat d'activitats poliesportives reforcen el potencial del club com a líder comarcal i com a emblema de la ciutat. A més, s'identifiquen oportunitats estratègiques per captar més públic i consolidar el suport social, especialment tenint en compte l'aspiració d'ascendir a Primera Federació.

    ResponderEliminar
  65. Quin artícle més interessant!! Per al Terrassa FC, jo proposo crear noves seccions esportives com el bàsquet, rugbi i vòlei per atraure més aficionats i enfortir el vincle amb la ciutat. També es podria llançar una plataforma interactiva on els seguidors puguin votar, participar en enquestes i suggerir idees. A més, establir aliances amb empreses locals per a patrocinis i promocions conjuntes seria una bona estratègia. Finalment, celebrar el centenari del club amb un esdeveniment anual destacant el seu llegat ajudaria a atraure tant els seguidors de sempre com nous aficionats.

    ResponderEliminar
  66. Jo organitzaria un esdeveniment anual amb activitats esportives per a tothom de la ciutat, tornejos i entrenaments oberts. A més, crear un carnet soci familiar amb descomptes en comerços locals penso que també seria una bona idea. I finalment reforçaria la presència a les xarxes socials (com Instagram o fins i tot Tik Tok) amb continguts del club per augmentar la massa social i la vinculació amb la ciutat.

    ResponderEliminar
  67. Bon article! Jo proposaria engegar campanyes digitals i interactives a les xarxes socials. Aquestes campanyes inclourien concursos i enquestes que motivin la participació dels seguidors, permetent-los interactuar de manera directa amb el club. També proposaria la transmissió en directe dels entrenaments i esdeveniments especials, fent que els aficionats es sentin més a prop dels jugadors i de la dinàmica diària del club.

    ResponderEliminar
  68. El Terrassa FC té un potencial enorme per reforçar el seu vincle amb la ciutat. Incorporar seccions innovadores com e-sports o pàdel pot atraure nous públics, especialment joves i famílies. A més, organitzar esdeveniments comunitaris com tornejos amateurs, jornades d'esport inclusiu o activitats solidàries pot convertir l'estadi en un punt de trobada per a tots els terrassencs. Això ajudarà a créixer la massa social i projectar el club més enllà del futbol.

    ResponderEliminar


  69. Crear un espai de Fan Zone previ als partits, amb música en directe, activitats per a nens, food trucks i venda de merchandising!

    ResponderEliminar
  70. La creació de packs familiars o grupals amb preus més reduïts, abonaments de mitja temporada o fins i tot packs amb un cert nombre de partits, serien un incentiu que fomentaria l'assistència els dies de partit i alhora impulsaria el sentiment de pertinència al club.

    ResponderEliminar
  71. ¡Gran artículo! La propuesta de seguir ampliando el alcance del Terrassa FC con nuevas secciones es una excelente idea. Actividades como una jornada en la que los fans puedan entrenar con los jugadores puede ayudar a aumentar la visibilidad y fidelizar a los seguidores.

    ResponderEliminar
  72. Para impulsar el crecimiento del Terrassa FC, se pueden implementar varias estrategias. Crear un programa de socios con beneficios exclusivos, organizar eventos comunitarios para atraer a familias y jóvenes, y establecer alianzas con escuelas para talleres de fútbol son claves. Además, mejorar la presencia en redes sociales con contenido atractivo ayudará a conectar emocionalmente con los seguidores. Finalmente, desarrollar merchandising que represente la cultura local fomentará el sentido de pertenencia entre los aficionados.

    ResponderEliminar
  73. Gran article!!!
    Idees de màrqueting:
    - Campanya "1 soci, 1 seguidor": Cada soci porta un nou seguidor al club.
    - Visites escolars: Promocionar el Terrassa entre infants amb activitats interactives.
    - Col·laboració amb comerços locals: Descomptes a socis i visibilitat per al club.
    - Història i orgull: Exposició itinerant amb títols i històries de l’entitat.
    Impacte digital:
    - Podcast del club amb jugadors i aficionats.
    - Dinàmiques a xarxes socials amb reptes i concursos.

    ResponderEliminar
  74. El Terrassa FC tiene un potencial inmenso por crecer conectando más con la ciudad y su historia polideportiva. Propuestas como reforzar nuevas secciones, organizar eventos para la comunidad y destacar los logros deportivos históricos podrían atraer más afición y participación. Además, potenciar la digitalización y la interactividad

    ResponderEliminar
  75. M'ha semblat un article molt interessant. Tot i que no solc interessar-me gaire pel futbol, aquest article m'ha ajudat a comprendre la rellevància del màrqueting en clubs com el Terrassa FC. Destacar com s'aprofita la història i el vincle amb la ciutat per atraure seguidors és realment atractiu i revelador. Potser una proposta seria organitzar més activitats per als joves, com ara entrenaments amb jugadors del primer equip, per fomentar la passió pel club des de ben petits.

    ResponderEliminar
  76. Per al Terrassa FC, algunes idees de màrqueting clau serien:

    Fomentar la identitat local: Posicionar el club com a símbol de la ciutat, amb missatges com “el gran, únic, apassionant, centenari, entranyable i inimitable Terrassa FC” per crear sentiment de pertinença. Activitats a la ciutat, com presentacions i esdeveniments, poden enfortir aquest vincle.

    Ampliar les seccions esportives: Afegir noves disciplines populars com el bàsquet o el vòlei, amb competicions obertes a la ciutat, fomentaria la participació i l'interès.

    Estratègies digitals: Incrementar la presència a les xarxes socials amb continguts interactius (enquestes, concursos, entrevistes amb jugadors) per aconseguir més seguidors i involucrar els actuals.

    Molt interesant el article!

    ResponderEliminar
  77. Joana Pou i Arian Sánchez19 de noviembre de 2024, 12:22

    Hola Joan Francesc! Molt bon article, destaca una interessant proposta de creixement per al gran Terrassa Futbol Club, centrada en potenciar la seva imatge i implicar més activament a la ciutat, que al cap i a la fi es l’objectiu de tot esport que impliqui a la seva ciutat :)

    ResponderEliminar
  78. Molt interessant l’article! Com idea per millorar el marketing , utilitzaria l’històric del club com a motor de marca . Crear un museu digital que mostri els títols i moments clau del Terrassa FC, accessible des de la web i les xarxes socials.Produir un documental curt sobre la història del club, destacant la seva connexió amb la ciutat i l'esperit poliesportiu.

    ResponderEliminar
  79. Bon article! Per fer créixer el Terrassa FC i connectar més amb la ciutat, proposo algunes idees com:

    - Esdeveniments oberts al públic: Organitzar tornejos i activitats esportives en què la gent hi pugui participar, creant més interacció amb la comunitat.
    - Continguts exclusius a xarxes socials: Publicar vídeos i fotos darrere de les càmeres, entrevistes a jugadors i mostrar l'impacte del club a la ciutat.
    - Programes de fidelització: Oferir membres amb beneficis exclusius, com descomptes en entrades o productes del club, per fomentar la lleialtat dels aficionats.

    ResponderEliminar
  80. Per ampliar la massa social del Terrassa FC, és clau implicar les noves generacions. Una iniciativa atractiva podria ser convidar, jornada a jornada, l’alumnat d’una escola de la ciutat, oferint entrades gratuïtes tant per als infants com per a un acompanyant adult. Això fomentaria la implicació de les famílies i ajudaria a establir una connexió emocional amb el club des de petits.

    Per fer l’experiència encara més memorable, es podria organitzar una activitat prèvia al partit, com una visita guiada pel camp, una sessió de signatures amb els jugadors o una foto d’equip amb els nens. Aquestes vivències úniques generarien un sentiment d’identificació amb el Terrassa FC.

    ResponderEliminar
  81. Para impulsar el crecimiento del Terrassa FC, sería interesante desarrollar nuevas áreas deportivas y llevar a cabo actividades comunitarias que fomenten la implicación de los ciudadanos. Otra iniciativa podría ser lanzar un plan de descuentos exclusivos para los socios y proponer experiencias únicas, como recorridos por los vestuarios, para fortalecer el vínculo con los seguidores. Asimismo, trabajar en conjunto con comercios locales y difundir campañas enfocadas en los valores del club contribuiría a ampliar su presencia e influencia en la ciudad.

    ResponderEliminar
  82. Les idees que proposo son:
    Campanya "Terrassa Som Tots": Promoció d’abonaments familiars, jornades de portes obertes i accions a escoles per implicar la ciutat en el club.
    Noves seccions poliesportives: Incorporar esports emergents com el rugbi o equips inclusius per ampliar l’afició i reforçar el lideratge comarcal.
    Estratègia digital: Vídeos històrics, continguts a TikTok i Instagram, i una botiga online amb productes oficials.
    Patrocinis locals: Col·laborar amb empreses terrassenques i oferir patrocinis puntuals per partits per enfortir vincles amb el teixit local.

    ResponderEliminar
  83. Per augmentar el nombre de seguidors del Terrassa FC, és fonamental captivar les noves generacions. Una proposta interessant seria convidar cada jornada a alumnes d’escoles de la ciutat, proporcionant entrades gratuïtes per als nens i un adult acompanyant. Això ajudaria a establir un vincle entre les famílies i el club, creant una connexió des de l'edat més jove.

    Per fer l'experiència encara més especial, es podrien organitzar activitats prèvies als partits, com una visita al camp, una trobada amb els jugadors per signar autògrafs o una foto conjunta amb els més petits. Aquestes experiències úniques farien que els nens se sentissin més a prop del Terrassa FC i enfortirien el seu sentiment d'identificació amb l'equip.

    ResponderEliminar
  84. Para impulsar el crecimiento del equipo de Terrassa , sería interesante desarrollar nuevas áreas deportivas y llevar a cabo actividades comunitarias que fomenten la implicación de los ciudadanos. Otra iniciativa podría ser lanzar un plan de descuentos exclusivos para los socios y proponer experiencias únicas, como recorridos por los vestuarios, para fortalecer el vínculo con los seguidores. Asimismo, trabajar en conjunto con comercios locales y difundir campañas enfocadas en los valores del club contribuiría a ampliar su presencia e influencia en la ciudad.

    ResponderEliminar
  85. Crec que una gran estratègia per aconseguir més aficionats sería atreure als ciutadans de Terrassa mitjançant esdeveniments entorn a l'esport. Per exemple: una jornada intensiva el cap de setmana (quan les families normalmente fan plans tot junt amb el petits) d'esports acompañats d'un bon àpat envoltat de veins.
    Jo personalment tinc dos germans grans que han jugat tota la vida al fútbol i odiava els caps de setmana perquè anava d'un Camp a un altre. Però ara recordant amb perspectiva, m'ho pasava genial perquè el club era com una familia gegant i no era nomès fútbol, anava més enllà. Feiem barbacoes amb l'excusa d'un torneig, on ningú estava esclòs.
    Crec que el Terrassa FC s'asembla bastant, o això és el que a mi em transmet.
    Conclusió: faría més esdeveniments familiars on l'esport estigui present, però que hi hagin més activitats per a que als veïns de la ciutat tinguin present el club a l'hora de passar la tarda amb els fills.

    ResponderEliminar
  86. Para fomentar el crecimiento del Terrassa FC, sería clave crear nuevas instalaciones deportivas, organizar eventos comunitarios y ofrecer descuentos exclusivos a los socios. Además, proporcionar experiencias especiales como visitas a los vestuarios y colaborar con comercios locales podría fortalecer la conexión con los aficionados y aumentar la visibilidad del club en la ciudad.

    ResponderEliminar

  87. El Terrassa Futbol Club té un potencial únic per posicionar-se com un símbol de la ciutat i potenciar la seva massa social però també ha de reforçar el seu lligam amb la ciutat posicionant-se com un símbol d’orgull local i comunitat. Amb campanyes emocionals que destaquin la seva història centenària i la seva diversitat esportiva, es pot atraure més seguidors i socis. Activitats com jornades de portes obertes, accions en xarxes socials que involucrin els ciutadans i la revitalització de seccions poliesportives poden augmentar la participació i l’afició. El club no només ha de competir, sinó també unir i inspirar Terrassa com a cor esportiu de la ciutat.

    ResponderEliminar
  88. Terrassa FC podría liderar el marketing deportivo en la región con iniciativas únicas. Por ejemplo, sería impactante crear un documental corto conmemorativo, promocionado en plataformas digitales como YouTube y TikTok, para atraer a nuevas generaciones de aficionados.

    ResponderEliminar
  89. El Terrassa FC puede crecer con un enfoque en el centenario: productos retro, eventos familiares e inclusivos, alianzas locales polideportivas y una narrativa digital que destaque su historia única.

    ResponderEliminar
  90. El Terrassa FC pot realitzar esdeveniments especials, com per exemple:
    Tornejos amateur; organitzar competicions locals entre els fanàtics a l'estadi del Terrassa FC i també podria celebrar aniversaris temàtics com per exemple celebrar termes importants del club amb partits commemoratius i exhibicions de la seva història i sorteigs.

    ResponderEliminar
  91. El Terrassa FC tiene un gran potencial para reforzar su vínculo con la comunidad y crecer como entidad. Algunas propuestas serían organizar eventos familiares, ampliar la presencia digital con contenido exclusivo y concursos, y establecer colaboraciones con escuelas.

    ResponderEliminar
  92. Es importante que el Terrasa FC se posicione como un club cercano a la ciudad, inclusivo e innovador en su manera de compartir la pasión por el fútbol con todos sus seguidores. Algunas ideas serían organizar eventos especiales y competiciones para jóvenes, creando así experiencias diferentes y emocionantes, o creando un programa de socios VIP para premiar a aquellos aficionados mas leales con beneficios como entradas preferentes, descuentos en la tienda del club, entre otros.

    ResponderEliminar
  93. Un article molt inspirador! Seria interessant com a campanya de màrqueting crear una polsera amb els colors del Terrassa FC, amb part dels beneficis destinats a projectes socials esportius a la ciutat. Això reforça la imatge del club i es veu implicat en el poble.

    ResponderEliminar
  94. El Terrassa FC pot connectar amb la ciutat amb esdeveniments poliesportius oberts, promocions familiars i productes exclusius que reforcin la seva història i orgull local.

    ResponderEliminar
  95. El Terrassa FC té un gran potencial per créixer implicant més la ciutat amb campanyes com "Un Terrassenc més" per sumar socis amb incentius, organitzant partits temàtics per a famílies o col·lectius locals, promovent l’esport a escoles i barris amb activitats educatives, impulsant la presència digital amb contingut interactiu i concursos, i reforçant el sentiment de pertinença amb esdeveniments culturals i esportius que uneixin afició i ciutat.

    ResponderEliminar
  96. 1. Campanya “Terrassa som tots”
    Objectiu: Crear un sentiment de pertinença a la ciutat i augmentar la massa social.
    Estratègia:
    Generar contingut audiovisual que mostri històries de jugadors, aficionats i ciutadans vinculats al club.
    Promocionar la idea que cada abonat o aficionat és una peça essencial en l'èxit del club.
    Oferir descomptes o avantatges especials a qui es faci soci amb altres membres de la seva família o grup d’amics.

    2. Esdeveniments poliesportius inclusius
    Objectiu: Destacar la naturalesa poliesportiva del club i connectar amb diverses comunitats esportives.
    Estratègia:
    Organitzar tornejos de futbol base, futbol platja, atletisme i ciclisme amb la participació d’equips locals.
    Crear jornades de portes obertes perquè els ciutadans puguin experimentar esports que ofereix el club (per exemple, boxa o hoquei).
    Incorporar activitats paral·leles per a famílies, com tallers esportius per a infants.

    ResponderEliminar
  97. El Terrassa FC, sent un equip amb una gran història i renom internacional, ha de revitalitzar el futbol platja, col·laborar en hoquei, boxa i handbol, i explorar acords en esports de pista segons la disponibilitat d'un pavelló. Amunt, Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  98. Hola! He pensat en una idea que podria ajudar a fer créixer el Terrassa FC i connectar més amb els seguidors, sobretot els més joves. Es podria fer un Terrassa FC Challenge a les xarxes socials, on cada setmana es llancessin reptes o concursos. Per exemple, compartir la millor foto amb el logo del club, respondre trivials sobre la història del Terrassa o mostrar habilitats futbolístiques amb vídeos curts. Els guanyadors podrien rebre entrades per als partits, samarretes oficials o fins i tot experiències exclusives com conèixer els jugadors o assistir a un entrenament. Crec que això faria que el club fos més visible, augmentaria la interacció digital i ajudaria a crear més afició a la ciutat!

    ResponderEliminar