lunes, 14 de octubre de 2024

Màrqueting i Terrassa Futbol Club: cap a un projecte més poliesportiu

Les idees de màrqueting sempre són benvingudes per a qualsevol entitat a la recerca de potenciar la seva massa social i el seu impacte en termes d'influència. El valor de la imatge d'una organització s'activa gràcies als clàssics retorns tangibles (return on investment), als quals s'hi han afegit el retorn en termes d'influència i en termes de participació.

La interactivitat s'erigeix com un eix vertebrador entre les organitzacions i els seus seguidors o clients. En el cas dels clubs de futbol, aconseguir més associats i seguidors i més participació és crucial per evolucionar. El Terrassa Futbol Club concentra l'octubre de 2024 al voltant d'una massa social de 1.500 persones, i, com que el projecte del primer equip de futbol rau a ascendir a Primera Federació, cal més implicació d'una ciutat de 229.000 habitants, la tercera de Catalunya. Les projeccions demogràfiques apunten als 250.000 habitants en el decenni dels anys 30, el que convida a una aposta futbolística de primer ordre.

Tanmateix, el Terrassa FC ha estat històricament una entitat poliesportiva, i això li dona el lideratge comarcal en títols (en futbol també és líder, amb quatre Copes Catalunya), la tercera posició catalana i una entre els deu primers d'Espanya, a més d'una reeixida plaça internacional. Els títols internacionals, estatals i catalans nodreixen la Sala VIP de l'Estadi Olímpi en diverses modalitats esportives (futbol, futbol femení, futbol platja, futbol sala masculí i femení, hoquei herba masculí i femení, hoquei sala masculí i femení, atletisme, ciclisme, boxa, hoquei patins...).

En la campanya 2024-25 el Terrassa FC compta amb el futbol masculí (el primer equip, a Segona Federació, i filials a Tercera i Quarta Catalana), femení (a Preferent, i el filial a Primera Catalana), futbol sala masculí (Tercera Nacional i filial a Segona Catalana), futbol sala femení (Segona Catalana, en col·laboració amb la Unió 10) i una col·laboració amb els Terrassa Reds de futbol americà, que actuen a la màxima categoria estatal. El futbol platja, que ha aportat al Terrassa FC els màxims títols internacionals, es troba en stand by. Quines serien les noves seccions que reforçarien el lligam amb l'afició i amb la ciutat? Quines idees de màrqueting proposeu perquè el Terrassa FC creixi? Us escoltem!

113 comentarios:

  1. Una gran anàlisi per a un club amb una gran història (el millor del Vallès amb diferència, i destacat internacionalment) i que ben segur donarà moltes alegries! Calen més seccions: ressuscitar el futbol platja, reprendre seccions antigues mitjançant acords de col·laboració (hoquei herba i sala, hoquei patins, boxa, handbol, per exemple) i nous acords amb esports de pista, tot i que això dependrà de la disponibilitat d'un Pavelló. Amunt, Terrassa FC!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El Terrassa FC té molt potencial per connectar amb la ciutat i fer créixer la seva afició. Potser ara és el moment d'afegir noves seccions o esports per a joves, com els e-sports. També estaria bé organitzar activitats familiars a l’estadi o fer trobades per a socis. El club té història i passió, i si aprofita les xarxes socials i fa activitats amb les escoles, segur que atraurà més gent a l'estadi i nous seguidors per al futur!

      Eliminar
  2. ¡Qué bonito! El Terrassa FC es un gran club, y hay que escuchar aún más las ideas de los socios y los simpatizantes. ¡Vamos, Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  3. Genial! Gran anàlisi sobre el Terrassa FC! Cal ser un club més poliesportiu com la història explica. Endavant!

    ResponderEliminar
  4. Per augmentar la massa social del Terrassa FC és fonamental captar públic infantil. Una idea seria convidar cada jornada les nenes i els nens d'una escola diferent (fins a cobrir totes les escoles de la ciutat), amb una entrada gratuïta per a un acompanyant adult. D'aquesta manera, es podria seduir un públic potencial que requereix un gest (un obsequi inicial) per ser fidelitzat com a aficionat terrassista. En partits especials en què es prevegi molta assistència natural de públic (Copa, derbis...) i es puguin produir costos d'oportunitat, no caldria aplicar, lògicament, aquesta mesura. Som-hi, Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  5. Per a mi hi ha dos nivells d'objectius: categories altes i mediàtiques (futbol, futbol femení com està fent el Levante Badalona, futbol sala masculí pujant des de Tercera Nacional) i esports minoritaris o no tan coneguts que, amb molt poca o cap inversió, poden aportar màxims títols al grandíssim palmarès que ja té el Terrassa FC (futbol americà, futbol sala femení, futbol platja, kòrfbal, boxa, tennis taula, gimnàstica i altres opcions) o títols catalans o de categories regionals (rugbi, hoquei patins, arts marcials, etc.). Cal potenciar en paral·lel els dos objectius, que es podrien retroalimentar: si el futbol ascendeix, es disposarà de més pressupost, i una petita part d'aquest podria anar destinat a assolir títols en els esports més modestos. Amunt, Terrassa FC!!!

    ResponderEliminar
  6. Hace falta que el Ayuntamiento de Terrassa (alcalde, concejal, técnicos de Deportes; para eso cobran y viven de ello) se mueva, se moje y tome la iniciativa, como ha hecho el alcalde de Badalona. Hay gente en Terrassa con mucho conocimiento y muchas ideas y se les debe consultar. La tercera ciudad de Cataluña necesita y exige más caña en deporte.

    ResponderEliminar
  7. Cuesta i Junta directiva han d'apostar més per seccions que surten a cost zero o xifres simbòliques! Vinga, vinga!

    ResponderEliminar
  8. Joan Badenas, Nesredin Cantador, Lia Cortacans y Lua Morales16 de octubre de 2024, 3:10

    El Terrassa Futbol Club tiene una gran oportunidad para potenciar su imagen como entidad poliesportiva. Integrar eventos que combinen diferentes disciplinas, como torneos de futbol y hoquei, podría atraer a más aficionats y fomentar un ambiente festiu. Además, desarrollar una plataforma digital que unifique noticias y estadísticas de todas les seccions esportives permitiria una interacció més activa amb l'afició, reforçant el sentiment de comunitat. ¿Quines altres idees podrien ajudar al Terrassa FC a créixer en aquest nou enfocament?

    ResponderEliminar
  9. El desenvolupament d'una aplicació mòbil del club seria una gran oportunitat per millorar la connexió amb socis i aficionats. A través d'aquesta, es podrien vendre entrades, oferir promocions i descomptes, notícies sobre el club, etc. D'aquesta manera es facilitaria una participació més activa. D'altra banda, l'organització d'un festival d'esports anual també seria una manera excel·lent de reforçar la marca del Terrassa FC, combinant tornejos, exhibicions i activitats familiars per atraure nous clients de totes les edats.

    ResponderEliminar
  10. ¡Sois el mejor blog del Terrassa FC! ¡Felicidades por vuestra labor!

    ResponderEliminar
  11. Imagina tener el club en tu móvil: comprar entradas, ver noticias y aprovechar ofertas, promociones.... ¡Así de útil sería nuestra app! todos querrán ser parte del Terrassa FC!

    ResponderEliminar
  12. Una proposta de màrqueting pel Tarresà Futbol Club seria fomentar els projectes amb la comunitat, alguns exemples en serien:
    - Esports per a tothom: Crear escoles esportives que englobin diferents categories d'edats, sexes i nivells, donant especial atenció a les escoles, amb activitats extracurriculars. A més, oferir camps d'estiu multiesportius per a nens i nenes.
    - Jornades de portes obertes i esdeveniments familiars: Organitzar jornades de portes obertes a l'Estadi Olímpic amb activitats esportives per a famílies, on puguin conèixer jugadors i participar en tallers d'iniciació a diferents esports que representen el club.
    - Programes d'inclusió social: En col·laboració amb ajuntaments i associacions locals, desenvolupar programes per integrar grups vulnerables a través de l'esport.
    Maria Sabrià, Mònica Domingo i Carlota Pontnou

    ResponderEliminar
  13. Com a proposta el que es podría fer es, organitzar esdeveniments on famílies i persones de diferents comunitats puguin visitar l'estadi, conèixer les instal·lacions i participar en activitats esportives. Incloure tallers per fomentar l'esport en nens i nenes de diversos orígens per ampliar la base de seguidors.

    ResponderEliminar
  14. Para hacer crecer el Terrassa FC, sería bueno promover nuevas secciones deportivas y organizar eventos para la comunidad que animen la participación. También se podría implementar un programa de descuentos para los socios y ofrecer experiencias especiales, como visitas al vestuario, para conectar mejor con los aficionados. Además, colaborar con negocios locales y crear campañas sobre los valores del club ayudaría a aumentar su impacto en la ciudad.

    ResponderEliminar
  15. He leído el artículo sobre el marketing del Terrassa FC y quiero proponer algunas ideas. Implementar una aplicación de realidad aumentada permitiría a los aficionados explorar la historia del club de manera interactiva, mientras que el merchandising personalizado fomentaría un mayor sentido de pertenencia. Organizar jornadas de puertas abiertas y colaborar con negocios locales fortalecería los lazos comunitarios. Además, generar contenido detrás de cámaras en redes sociales y crear un programa de lealtad incentivaría la participación de los aficionados. Estas estrategias ayudarían a impulsar la conexión del club con su comunidad.

    ResponderEliminar
  16. El Terrassa FC podria potenciar-se amb idees com oferir experiències familiars en els partits, reforçar el màrqueting digital i donar més visibilitat a l’esport femení. Incorporar esports emergents com els eSports o revitalitzar el futbol platja també ajudaria a diversificar l’afició. Crec que apostar per la connexió amb la comunitat local i per noves seccions esportives seria clau per fer créixer el club i augmentar-ne la influència a Terrassa.

    ResponderEliminar
  17. L’article analitza com el Terrassa FC té la capacitat de potenciar la seva influència a través d’estratègies de màrqueting i l’interacció amb l'afició. Tot i a ser un club amb una bona història en diverses disciplines, la seva base actual de 1.500 seguidors es força escasa en comparació amb la magnitud de la ciutat. Per créixer, el club hauria d'aprofitar el seu llegat esportiu i crear més vincles amb la comunitat local.
    Resumidament, l'article proposa que el Terrassa FC aposti per una estratègia que vagi més enllà del futbol, combinant la seva diversitat en els esports amb iniciatives de màrqueting que involucrin més directament els ciutadans.

    ResponderEliminar
  18. Això de les idees de màrqueting és super important per fer que el Terrassa FC es mogui i creixi. Si volem que el club enganxi més gent, hem de fer que s'impliquin, no només a través del futbol, sinó també amb altres esports i activitats. Amb una ciutat tan gran com Terrassa, i més habitants que vindran, és l’hora de fer que tothom se senti part del projecte!

    ResponderEliminar
  19. L'article destaca la necessitat que el Terrassa FC potenciï la seva massa social i la interacció amb els seguidors per assolir èxits esportius, aprofitant la seva forta presència poliesportiva. L'equip busca noves estratègies de màrqueting per implicar més la ciutat i incrementar el suport de la seva afició, especialment en un moment clau pel seu projecte futbolístic d'ascens a categories superiors. A més, es planteja la possibilitat d'incorporar noves seccions per reforçar el lligam amb la comunitat.

    ResponderEliminar
  20. Considero que el Terrassa FC té un potencial enorme per reforçar el seu vincle amb la ciutat i fer créixer la seva massa social, proposo algunes idees com: organitzar campanyes intergeneracionals amb esdeveniments familiars i amb escoles que connectin diferents generacions amb la història del club. Programes de formació amb esportistes professionals per fomentar el sentiment de pertinença entre els més joves i per últim, establir aliances amb empreses locals per augmentar la presència del club a la ciutat.

    ResponderEliminar
  21. El Terrassa Futbol Club (TFC) tiene un gran potencial para aprovechar su rica historia polideportiva y su conexión con una ciudad en crecimiento como Terrassa. Para fortalecer este vínculo e impulsar su expansión, es fundamental desarrollar una estrategia de marketing que saque partido de esta diversidad deportiva y ofrezca una experiencia más interactiva y participativa para los aficionados. La combinación de una clara apuesta por el fútbol, sumada a otras disciplinas deportivas con tradición dentro del club, puede ser la clave para atraer a una mayor masa social y fidelizar a los seguidores. En el contexto de una ciudad en expansión, ¡las opciones son amplias!

    ResponderEliminar
  22. El Terrassa FC tiene una oportunidad única de revitalizar su imagen apostando por un enfoque polideportivo y reforzando sus lazos con la comunidad local. Se podría implementar una campaña emocional que celebre su rica historia centenaria, organizar eventos deportivos comunitarios que incluyan disciplinas más allá del fútbol, y lanzar una plataforma multimedia para compartir contenido exclusivo que narre la evolución del club. El merchandising conmemorativo y una mayor interacción en redes sociales podrían fortalecer la identidad del club y atraer a nuevas generaciones de aficionados.

    ResponderEliminar
  23. Podríem explorar la creació d'un programa de membres sota el lema 'Soc Terrassa'. Aquesta iniciativa d’oferir als socis beneficis exclusius, com ara entrades preferents, accés a esdeveniments esportius de totes les disciplines, marxandatge commemoratiu i contingut digital exclusiu sobre la història i evolució del club. A més, cada membre podría rebre un carnet personalitzat que no només simbolitzi el seu vincle amb el club, sinó que també li doni accés a descomptes a botigues i negocis locals. Amb una estratègia així, el Terrassa FC no només fidelitzaria els aficionats actuals, sinó que també captaría nous seguidors de diferents generacions, creant una autèntica comunitat terrassenca vinculada al club

    ResponderEliminar
  24. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  25. Interessant! Una molt bona táctica per fer créixer el Terrassa FC com a club poliesportiu seria introduir noves seccions com el pàdel, atraient públics nous. També es podrien realitzar jornades poliesportives i esdeveniments interactius per involucrar la comunitat, campanyes de visibilitat per fomentar l’orgull local i un programa de socis amb opcions familiars i solidàries. Tot això consolidaria el club com a referent esportiu i social a Terrassa.

    ResponderEliminar
  26. Crec que el Terrassa FC té un potencial molt gran per créixer, no només en el futbol, sinó com a referent poliesportiu. Proposaria una campanya de màrqueting que potenciï aquest llegat, organitzant esdeveniments com, per exemple, un dia de l’esport terrassenc", amb activitats per a totes les seccions del club (hoquei, futbol sala, volei, futbol femení, etc.) i oferint descomptes exclusius pels nous socis que s’apuntin durant aquests esdeveniments. Amb una estratègia centrada en l’orgull de pertànyer a Terrassa i en la participació, es podria aconseguir més implicació dels ciutadans per fer créixer el club!

    ResponderEliminar
  27. Una proposta interessant per al Terrassa FC seria crear un programa de fidelització anomenat "Socis Terrassa" que ofereixi avantatges únics com descomptes en entrades i accés exclusiu a entrenaments i esdeveniments de les diferents seccions esportives.

    Amb el lema "Som Terrassa, som esport", es podria organitzar una gira dels trofeus per llocs emblemàtics de la ciutat per fomentar el vincle amb els ciutadans i animar-los a unir-se al club.

    ResponderEliminar
  28. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  29. Me parece muy interesante cómo planteas la necesidad de potenciar la marca y la imagen del club, especialmente considerando su rica historia polideportiva. Tus propuestas para aumentar la interacción con la afición y explorar nuevas disciplinas son muy acertadas.

    ResponderEliminar
  30. Crec que una bona manera de fer creixer el Terrassa i el seu public seria la creació d’una app amb la qual els seguidors puguin accedir a beneficis exclusius (entrades, descomptes a establiments locals, accés prioritari a esdeveniments) en funció de la seva assistència a partits i altres esdeveniments del club. A més, l’app podria servir com a canal de comunicació directa amb els aficionats

    ResponderEliminar
  31. Bon article!!! El Terrassa FC ha de potenciar el seu projecte poliesportiu. Crear noves seccions i col·laborar amb escoles locals pot incrementar la participació. Millorar la presència a les xarxes socials ajudarà a connectar amb la comunitat.

    ResponderEliminar
  32. Com a seguidor del futbol, aquest analisi em fa sentir orgullós d'aquest esport i de la trajectòria poliesportiva del Terrasa. És increïble veure tot el que han aconseguit, no només en futbol sinó en altres modalitats com l'hoquei, el futbol sala o el ciclisme. El millor objectiu és seguir creixent, connectant amb la gent de la ciutat i atraient nous seguidors. Tant de bo pugueu aconseguir l’ascens a Primera Federació i veure un suport massiu a l'Estadi Olímpic!

    ResponderEliminar
  33. Molt interessant! Algunes de les accions que es podrien realitzar per fer créixer l'afició, de la gent del poble, pel club podrien ser: Es podria donar una imatge més digital del club per donar veu a través del mitjà més utilitzat com són les xarxes socials i arribar a les noves generacions que podrien ser el futur del club. Es podria optar per crear certes experiències o activitats per tal d'apropar més a l'aficionat cap al club. Potser fer tornar al club aquells esports que tants títols han donat, o anar més enllà i llençar nous equips d'esports que avui dia estan en auge com el boxe, podria ser també una gran idea.

    ResponderEliminar
  34. L’article posa de manifest la necessitat del Terrassa FC de reinventar-se per atreure més suport, amb èmfasi en noves seccions i estratègies que consolidin el seu arrelament a la ciutat. Crec que el club podria aprofitar millor el creixement demogràfic de Terrassa per expandir la seva base social.

    ResponderEliminar
  35. El Terrassa Fútbol Club puede reforzar sus vínculos con la comunidad organizando entrenamientos abiertos y Meet-and-greets, donde los aficionados pueden conocer a los jugadores y conseguir autógrafos y fotografías. También puedes organizar un día familiar en el estadio, que incluye actividades para niños, autógrafos y recorridos exclusivos, así como visitas a escuelas locales y clubes juveniles para despertar el interés en el club desde una edad temprana. Es una muy buena idea para promover la inclusión y la diversidad y que los clubes puedan apoyar el fútbol femenino y juvenil.

    ResponderEliminar
  36. Un article molt interessant, l'analisi mostra com el Terrassa Futbol Club vol consolidar-se com a club poliesportiu i augmentar el seu impacte social a la ciutat. Busca créixer en nombre d’aficionats i rebre més suport ciutadà per ascendir de categoria. El Terrassa FC aposta per noves idees de màrqueting que connectin millor amb l’afició i amb el conjunt de la ciutat, fet que esperem que es compleixi.

    ResponderEliminar
  37. Estic dacord amb que s'ha d'augmentar la participació i la interactivitat amb els seguidors, especialment tenint en compte el context demogràfic de Terrassa, la tercera ciutat més gran de Catalunya. A més, s'ha de reforçar la connexió amb la ciutat mitjançant noves propostes esportives i estratègies de màrqueting per captar nous seguidors i augmentar la seva influència social i esportiva.

    ResponderEliminar
  38. El marketing del Terrassa FC debería enfocarse en conectar el club con su comunidad aprovechando su historia y diversidad deportiva. Para ello, podría lanzar campañas de "Orgullo Local" que lo destaquen como emblema de la ciudad, y crear una membresía con beneficios exclusivos, fortaleciendo el sentido de pertenencia. Organizar torneos y exhibiciones multi-disciplinarias permitiría al público conocer sus diversas disciplinas, mientras que un programa de embajadores locales y alianzas comerciales ayudaría a ampliar su alcance y atraer nuevos socios.
    En redes sociales, compartir historias, entrevistas y el día a día del club podría aumentar la interacción. Además, desarrollar un programa para jóvenes, incluyendo cantera y voluntariado, incentivaría la afiliación de familias. Finalmente, eventos culturales, como conferencias y exhibiciones sobre la historia del Terrassa FC, consolidarían su imagen como un referente deportivo y cultural de Terrassa.

    ResponderEliminar
  39. Perquè el Terrassa Futbol Club pugui créixer en nombre de socis i augmentar la seva influència, proposo una estratègia que combini la creació de noves seccions esportives amb accions de màrqueting innovadores per connectar profundament amb la comunitat, aprofitant la seva tradició poliesportiva i el seu objectiu de pujar a Primera Federació. Aquest pla busca potenciar l'afició i reforçar el sentiment de pertinença al club amb accions que promoguin la interacció i el compromís dels ciutadans amb el Terrassa FC. proposo fer accions de màrqueting per fomentar la Proximitat i la Interacció: portes obertes i activitats per a la comunitat, col·laboració amb comerços locals, contingut i interacció en xarxes socials. També, cal tenir en compte la diversificació esportiva per ampliar públic, es podria crear: futbol Inclusiu i un running Club entre altres.

    ResponderEliminar
  40. El Terrassa Futbol Club pot reforçar la seva imatge i augmentar la base social amb una estratègia de màrqueting que involucri més la ciutat i posi en valor el seu projecte poliesportiu.

    Campanya “Terrassa Som Tots”
    Una campanya d’apropament a la comunitat amb jornades obertes a les instal·lacions del club ajudaria a crear vincles amb les famílies de Terrassa. L'objectiu seria que la ciutadania se sentís part de la "família Terrassa FC", enfortint el sentiment de pertinença i incrementant la massa social.

    Programa Escolar “Terrassa Esportiu”
    Portar els valors del club a les escoles a través de visites de jugadors i entrenadors, amb activitats interactives, acostaria els joves a l'esport i els vinculés al club. A més de promoure hàbits esportius, aquesta iniciativa crearia una base de futurs seguidors i associats.

    Incorporació de Noves Seccions
    Per tal de revitalitzar el seu vessant poliesportiu, el Terrassa FC podria incorporar noves disciplines, com el bàsquet o l’escalada, esports arrelats a la ciutat. Això permetria captar nous públics i enfortir el compromís del club amb tota la comunitat de Terrassa.

    ResponderEliminar
  41. L'article destaca la necessitat del Terrassa FC d'incrementar la seva massa social i influència per assolir els seus objectius esportius, com l’ascens a Primera Federació. Amb una base de 1.500 socis en una ciutat de 229.000 habitants, el club busca més implicació ciutadana. La seva història poliesportiva, amb èxits en futbol, hoquei, atletisme i altres esports, reforça la seva posició de lideratge comarcal. L'article suggereix potenciar la interactivitat amb la comunitat i explorar noves seccions esportives per augmentar la vinculació amb els aficionats i atraure nous seguidors.

    ResponderEliminar
  42. Crear vídeos curts i contingut que mostrin el dia a dia dels equips i els èxits de les noves seccions. Fer concursos i enquestes a les xarxes per mantenir el contacte amb l’afició o fer patrocinis locals, crear aliances amb empreses i marques de la comarca, oferint un suport mutu entre l’entitat i els negocis locals.

    ResponderEliminar
  43. La meva idea per afegir massa social seria intentar establir una base sòlida al club amb els aficionats. La idea seria voler crear una afició lleial i constant que convidés els ciutadans de Terrassa a arribar a ser del seu club de futbol. Un gran exemple en el qual ens podríem basar seria l’Europa FC, un club de Barcelona amb molta història i una afició fidel que sempre omple l’estadi i sent els colors des de petits. Per això, aprofitaria i faria campanyes per voler que la gent de Terrassa comencés a sentir afecte i il·lusió per aquest club tan meravellós. Per poder aconsegueix-ho, faria diferents coses.
    Per un costat, oferiria descomptes econòmics a les entrades dels partits pels més petits per així voler que els pares i mares portin els seus fills veure-hi, així, sentiran els colors del club des de ben petits.
    Per altre costat, faria una campanya a diverses escoles i fins i tot instituts organitzant tornejos de futbol entre els alumnes, perquè aquests nens i joves se senten i acabin sentint-se amb afecció pel club.
    Per últim, intentaria acostar-me a la gent major d’edat que mai s’han plantejat ser del Terrassa. Això es podria fer oferint descomptes per la gent que treballa en alguna botiga/empresa o també pot ser per la gent que fa més d’un cert temps que viu a Terrassa.

    Aquestes són les meves propostes, espero que les trobis bé. Visca el Terrassa!

    ResponderEliminar
  44. Para impulsar el marketing del Terrassa FC, se podrían implementar acciones como una campaña de "Revive la Historia" que celebre momentos icónicos del club a través de eventos temáticos y actividades interactivas. Además, establecer un programa de "Embajadores del Club" con aficionados influyentes podría aumentar la visibilidad en redes sociales. También sería interesante lanzar una plataforma de crowdfunding para proyectos comunitarios, donde los donantes reciban recompensas exclusivas como entradas o merchandising. Estas iniciativas fortalecerían la conexión del club con la comunidad y atraerían a nuevos aficionados.

    ResponderEliminar
  45. El Terrassa Futbol Club té una gran oportunitat per reforçar el seu lideratge comarcal i ampliar la seva influència social a través d’una estratègia de màrqueting poliesportiva. Apostar per un model que connecti amb tota la ciutat i atregui nous socis, especialment en una ciutat en creixement com Terrassa, podria impulsar la implicació ciutadana i consolidar l'objectiu d'ascendir el primer equip a Primera Federació.

    ResponderEliminar
  46. Felicitats per l’article! Has ressaltat molt bé el paper del Terrassa FC com a entitat poliesportiva i la seva connexió amb la ciutat. Amb una base creixent d’aficionats i l'objectiu d'ascens, és clau aprofitar el màrqueting per reforçar el vincle amb la comunitat i captar més públic. Noves seccions o iniciatives podrien fer créixer aquesta connexió i impulsar el projecte esportiu.

    ResponderEliminar
  47. El Terrasa FC ha logrado destacar gracias a un marketing que combina tradición y modernidad. A través de campañas creativas, presencia digital sólida y eventos que involucran a la comunidad. El club ha sabido crear una marca que enamora a sus aficionados y refuerza su legado.

    ResponderEliminar
  48. La combinación de la tradición y la modernidad converte a este club en una exepcionalitat! Des del mes punto de vista aquest es un punt Fort a reforzar i mantener.

    ResponderEliminar
  49. Des de mi puenteo de vista considero que algo que podría ayudar notablemente al club de terrassa seria precisamente taraer la academia del club a el centro de bcn

    ResponderEliminar
  50. Considero que el Terrassa FC té molta influencia dins la ciutat de Terrassa. Tot i així, considero que una manera de conectar i d'enganxar més al seu públic i a nous seguidors del club seria organitzant més activitats per als seus socis i per a totes les edats (per fer-ho de manera inclusiva). Per promocionar-ho, utilitzaria les xarxes socials ja que es la millor manera d'arribar a tothom. D'aquesta manera, el Terrassa FC acoseguiria més seguidors i faria un club més gran i amb mes influencia.

    ResponderEliminar
  51. Des del meu punt de vista, per reforçar el lligam amb l’afició lo primer que faria seria convidar a tota Terrassa a anar a veure els partits, tinguin o no gent coneguda en els equips, que es sentin part del Terrassa FC d’una manera més pròxima. De la mateixa manera, amb la ciutat conectarias més fent esdeveniments en els camps dels equips, fent aixi, que la gent a la que a lo millor no està tan interessada pels esports, que d’altre manera acabin visitant les infraestructures del Terrassa FC i poster acabin interessats en elles i els hi agradi. D’altra banda, com a idea de màrqueting crearia un compte a Instagram on es publiqués tots els esdeveniments lligats amb el Terrassa FC, per axis convidar a la gent a que vingués a veuren’s i arribar a molta més gent.

    ResponderEliminar
  52. El Terrassa FC pot aprofitar el seu caràcter poliesportiu amb una campanya com “Un de Terrassa, Sempre amb el Club”, que apel·li al sentiment de pertinença i inclogui històries d’aficionats i jugadors. Proposo, també, activitats per a joves a les escoles, un programa d'ambaixadors locals, i entrades combinades per a múltiples esports del club. Tot plegat reforça la imatge del Terrassa FC com un punt de trobada esportiu i de comunitat, atraient nous socis i consolidant l’afició actual.

    ResponderEliminar
  53. Per fer créixer el Terrassa FC i connectar millor amb la ciutat, estaria genial obrir noves seccions esportives com eSports, per atreure un públic jove i tecnològic, i també activitats com el pàdel, que te cada cop més seguidors. Això podria fer que més gent s’identifiqués amb el club, independentment de si són futboleros o no.

    També es podrien fer activitats socials, com clínics esportius a les escoles o esdeveniments amb jugadors. A través de les xarxes socials, fer vídeos divertits i challenges amb els jugadors faria que molta gent s'engresqués i es sentís més propera al club.

    I sí, la ciutat de Terrassa és enorme! Segur que s’animaria més gent a sumar-se al projecte i a donar suport al club. Visca el Terrassa, ara i sempre!

    ResponderEliminar
  54. Per al centenari del Terrassa FC, seria fantàstic veure una campanya que celebri els seus èxits poliesportius i connecti amb els habitants de tota Terrassa. Propostes com una sèrie de trobades amb llegendes del club, esdeveniments familiars a l’Estadi Olímpic, i marxandatge exclusiu d’edició limitada del centenari ajudarien a atreure nous aficionats i enfortir l’orgull local per aquest gran club.

    ResponderEliminar
  55. Como campaña de publicidad para el todopoderoso Terrassa FC, proponemos hacer más contenido en internet con los jugadores, staff y aficionados del equipo. Dando asi una imagen de familia y comunidad para que resulte atractivo para la gente que no tiene relación con el club o bien que no es partidario de este equipo, haciendo que la afición del Terrassa consiga crecer exponencialmente y ser un referente por toda Cataluña y España.

    ResponderEliminar
  56. Aquest article es molt interesant ja que destaca l'oportunitat del Terrassa FC, reforçant el vincle amb la ciutat i més interacció amb l'afició.

    ResponderEliminar
  57. El lloc web proporciona una anàlisi interessant i detallada sobre les noves estratègies de màrqueting que el Terrassa FC està implementant per expandir la seva influència!!

    ResponderEliminar
  58. Yo creo que se podría implementar algunas ideas como aumentar la interacción en redes para conocer mas a los seguidores. Crear una app o un tipo de marketing digital por correo para facilitar información o compra de entradas. Colaborar con escuelas e institutos , sobre todo ofreciendo descuentos o packs familiares para fomentar la afición local. Se me hizo un buen artículo para reflexionar y ayudar a reforzar el amor del fútbol en Terrassa, mezclando un poco el marketing.

    ResponderEliminar
  59. Opino que el Terrassa FC podria incrementar la seva massa social i connexió amb la ciutat amb estratègies innovadores com abonaments familiars i juvenils, campanyes de comunicació que el posicionin com a "Club de la Ciutat", esdeveniments esportius oberts i la creació de noves seccions esportives populars (com el pàdel o el crossfit) en col·laboració amb clubs locals. Altres idees inclouen llançar marxandatge sostenible, una app amb gamificació per premiar la fidelitat, programes de suport a l’esport escolar i experiències per a turistes a l’Estadi Olímpic. Amb aquestes accions, crec que el club reforçaria el seu paper a Terrassa i potenciaria la seva influència esportiva i social.

    ResponderEliminar
  60. crec que aquest gran club podria creixer si s'aconsegueix unir amb el poble i l'esperit juvenil, crec que s'hauria de fer com una petita secta a la qual no pogués accedir qualsevol, perquè així els que estiguin dins es sentiran especials. Al final el que vol un terrasista es disfrutar i així no es pot, l'ambient dels partits va a pitjor i ningú fa res al respecte, hi ha que fer una revolta!

    ResponderEliminar